کد خبر : 112767
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 ژانویه 2018 - 13:02
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اهر شهری با ظرفیت بالای نخبه پروری است / باید بین صنعت و دانشگاه ارتباط ایجاد شود بسته هستند

اهر شهری با ظرفیت بالای نخبه پروری است / باید بین صنعت و دانشگاه ارتباط ایجاد شود

اهر شهری با ظرفیت بالای نخبه پروری است / باید بین صنعت و دانشگاه ارتباط ایجاد شود

زاهد محمودی گفت: باید بین صنعت و دانشگاه ارتباط صورت گیرد و برای فارغ‌التحصیلان اشتغال مربوط به رشته تحصیلی خود ایجاد شود.

به گزارش اهروصال؛ زاهد محمودی؛ فرماندار اهر؛ در یازدهمین جشنواره تجلیل از دانش آموزان نخبه؛ گفت: این همایش، حرکت خوبی برای تجلیل از نخبگان جامعه است. خوشبختانه ما امروز شاهد این هستیم که شهرستان اهر در حوزه نخبه پروری دارای ظرفیت بالایی است. امروز می‌بینیم که دانش آموزان ما رتبه‌های زیر هزار در کنکور می‌آورند و در رشته‌های خوب دانشگاهی قبول می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: نخبگان هر جامعه به‌عنوان سرمایه‌های اجتماعی آن جامعه هستند و بنابراین همه ما باید کوشش کنیم این سرمایه‌های ملی را حفظ و نگهداری کنیم. افراد نخبه در جامعه در تمامی حوزه‌ها تأثیرگذار هستند. درواقع نخبگان در تمامی حوزه‌ها بر تک‌تک افراد جامعه تأثیرگذار هستند.

وی در ادامه افزود: نخبگان جامعه برای جوانان ما الگو می‌شوند و از فرصت‌ها به‌خوبی استفاده می‌کنند و زمان‌شناس هستند. این افراد معمولاً دارای IQ و EQ بسیار بالایی هستند و در مراکز علمی جایگاه‌های بسیار خوبی به دست آورده‌اند.

زاهد محمودی مطرح کرد: تشکر ویژه می‌کنیم از کسانی که حمایت می‌کنند از این نخبگان ما و به خود می‌بالیم بابت اختراعاتی که توسط دانش آموزان ما در پژوهش سرا ثبت‌شده است.

فرماندار اهر در خصوص حمایت از نخبگان عنوان کرد: باید برای حمایت از نخبگان و استعدادهای برتر گام برداریم تا این استعدادهای برتر شکوفا شوند و این وظیفه تمامی مدیران شهرستانی و کشوری است. برای این امر تعامل بین دستگاه‌ها نیاز است.

وی در پایان اظهار داشت: باید بین صنعت و دانشگاه ارتباط صورت گیرد و برای فارغ‌التحصیلان اشتغال مربوط به رشته تحصیلی خود ایجاد شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.