کد خبر : 112714
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 ژانویه 2018 - 20:01
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای برای آموزش خلاق باید روش های سنتی را کنار گذاشت بسته هستند

برای آموزش خلاق باید روش های سنتی را کنار گذاشت

برای آموزش خلاق باید روش های سنتی را کنار گذاشت

جعفر شجاعی: آموختن خلاق یعنی آموزش سنتی تعطیل و برای آموزش از تجهیزات و روش‌های مدرن و نوین استفاده شود. جهان امروز و دنیای علم امروز این را از ما طلب می‌کند.

به گزارش اهروصال؛ جعفر شجاعی؛ رئیس اداره آموزش‌وپرورش اهر؛ ظهر امروز؛ در یازدهمین جشنواره تجلیل از نخبگان دانش‌آموز اهر؛ گفت: شعار امسال وزارت آموزش‌وپرورش «مدرسه محل آموختن خلاق و زیستن بااخلاق» است. در این شعار ۲ مقوله نهفته است. آموختن خلاق یعنی آموزش سنتی تعطیل و برای آموزش از تجهیزات و روش‌های مدرن و نوین استفاده شود. جهان امروز و دنیای علم امروز این را از ما طلب می‌کند.

شجاعی مطرح کرد: مسئله دیگر زیستن بااخلاق است. اخلاق‌مداری یکی از بزرگ‌ترین مقوله‌های انسانیت است که ما را از سایر موجودات متمایز می‌کند. متأسفانه برخی مواقع دیده می‌شود اخلاق در جهان ارتباطات رسانه‌ای رو به افول است و آنچه در کانال‌های تلگرامی دیده می‌شود نشان از افول اخلاق دارد.

رئیس آموزش‌وپرورش اهر در پایان خاطرنشان کرد: انشا الله دانش آموزان ما با آتش به اختیاری که مقام معظم رهبری فرموده‌اند؛ در این زمینه پیش‌قدم خواهند شد و اخلاق‌مداری را ترویج خواهند داد.

انتهای پیام/

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.