کد خبر : 112696
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 ژانویه 2018 - 14:14
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ضرورت اجرای پژوهش‌های مشترک تحقیقاتی مابین حوزه و دانشگاه بسته هستند

ضرورت اجرای پژوهش‌های مشترک تحقیقاتی مابین حوزه و دانشگاه

ضرورت اجرای پژوهش‌های مشترک تحقیقاتی مابین حوزه و دانشگاه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر بر ضرورت اجرای پژوهش‌های مشترک تحقیقاتی و میدانی مابین مراکز حوزوی و دانشگاهی تأکید کرد.

به گزارش اهروصال؛ دکتر نادر اسدی گفت در جمع مدیران مراکز حوزوی و دانشگاهی اهر گفت: باید از ظرفیت‌های حوزه‌های علمیه و مراکز آموزش عالی دانشگاهی در جهت راه‌اندازی کمیته تحقیق و پژوهش با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه و همراهی و همکاری طلاب و دانشجویان در جهت شناسایی قابلیت‌ها، آسیب‌ها و موانع و اشتراکات استفاده کرد.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به‌عنوان بزرگ‌ترین واحد دانشگاهی منطقه ارسباران به جهت تعدد رشته در حوزه علوم انسانی و بهره‌مندی از اساتید برجسته با مرتبه علمی بالاتر و بیش از چهار هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری فرصت مناسبی است که از این قابلیت‌ها در قالب پایان‌نامه و رساله رشته‌های مرتبط برای اجرای پروژه‌های تحقیقاتی در بحث وحدت حوزه و دانشگاه استفاده کرد.

این مقام مسئول تأکید کرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر آمادگی دارد از این پتانسیل برای تحقق این امر استفاده نمایند.

دکتر نادر اسدی اظهار امیدواری کرد با بهره‌مندی و استفاده از آراء و نظرات نخبگان و صاحب‌نظران در این زمینه بتوانیم گام‌های عملی در بحث دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی و دینی برداریم تا این شهرستان به‌عنوان پیشگام در این حوزه بتواند برای سایر شهرستان‌ها الگو باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از آمادگی این دانشگاه برای راه‌اندازی دبیرخانه دائمی وحدت حوزه و دانشگاه در محل این واحد دانشگاهی خبر داد. در ادامه این جلسه روسای دانشکده کشاورزی، آموزشکده فنی و حرفه‌ای، دانشگاه پیام نور و مدیران حوزه‌های علمیه برادران و خواهران پیشنهاد‌ها و نظرات خود را ارائه کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.