کد خبر : 112694
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 ژانویه 2018 - 13:56
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای خانواده نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد دارد / مهارت نه گفتن را به فرزندان خود بیاموزیم بسته هستند

خانواده نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد دارد / مهارت نه گفتن را به فرزندان خود بیاموزیم

خانواده نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد دارد / مهارت نه گفتن را به فرزندان خود بیاموزیم

سرگرد مختار محمد نژاد: اعتیاد به مواد مخدر یکی از جرائم و آسیب‌های اجتماعی مهم در جامعه می‌باشد و بهترین راه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی حاصل از اعتیاد، پیشگیری از اعتیاد است.

به گزارش اهروصال؛ سرگرد مختار محمد نژاد؛ رئیس پلیس پیشگیری و عملیات شهرستان اهر؛ ظهر امروز ۲۷ دی‌ماه؛ در نمایشگاه مبارزه با اعتیاد کمیته امداد امام خمینی (ره) اهر؛ ضمن بیان اهمیت پیشگیری از اعتیاد، گفت: اعتیاد به مواد مخدر یکی از جرائم و آسیب‌های اجتماعی مهم در جامعه می‌باشد و بهترین راه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی حاصل از اعتیاد، پیشگیری از اعتیاد است.

وی در خصوص اهمیت آموزش در پیشگیری از اعتیاد مطرح کرد: هر چه در آموزش سرمایه‌گذاری گردد در درازمدت نتایج مثبت آن در جامعه مشاهده خواهد شد و به همین منظور با همکاری آموزش‌وپرورش باید آموزش پیشگیری از اعتیاد در مدارس برای نوجوانان ایجاد شود.

رئیس پلیس پیشگیری و عملیات شهرستان اهر در ادامه افزود: یکی دیگر از مهارت‌های موردنیاز برای کاهش اعتیاد، افزایش مهارت نه گفتن در کودکان است و باید نه گفتن را به نوجوانان و کودکان خود یاد بدهیم و نباید فراموش شود که خانواده در مسئله پیشگیری از اعتیاد همواره در خط مقدم قرار دارد.

این مقام مسئول با طرح اینکه سیگار آغاز آری گفتن به مواد مخدر است؛ اذعان داشت: برای پیشگیری از اعتیاد باید با نوجوانان رابطه مناسب عاطفی و خانوادگی ایجاد شود تا دوستان ناباب نتوانند زمینه لازم را برای اعتیاد فرد موردنظر فراهم کنند.

سرگرد محمد نژاد در پایان اظهار داشت: پلیس همواره در مبارزه با مواد مخدر در کنار مردم بوده و است و مردم می‌توانند به‌وسیله تماس با شماره ۱۱۰ هرگونه گزارش‌های خود را به پلیس ارائه نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.