کد خبر : 112646
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 ژانویه 2018 - 13:53
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای کسب مقام دوم توسط بانوان ورزشکار اهری در جشنواره بازی های بومی – وزشی بسته هستند

کسب مقام دوم توسط بانوان ورزشکار اهری در جشنواره بازی های بومی – وزشی

کسب مقام دوم توسط بانوان ورزشکار اهری در جشنواره بازی های بومی – وزشی

در پایان این جشنواره بازی های بومی – وزشی که به مدت دو روز از ۲۱ تا ۲۲ دی ماه در خواجه هریس برگزار شد در مجموع تیمی جلفا به عنوان مقام قهرمان، تیم اهر مقام دوم و هریس و هوراند مشترک مقام سوم را کسب کردند.

به گزارش اهروصال؛ این جشنواره که با شرکت ۱۲۰ ورزشکار از ۱۵ تیم از استان به میزبانی شهرستان هریس برگزار شد تیم اهر موفق به کسب مقام دوم این مسابقات شد.
در این دوره از جشنواره بازی های بومی و محلی قهرمانی استان ورزشکارانی از شهرستان های هشترود، اهر، هوراند، ورزقان، مرند، اسکو، جلفا، هریس، آذرشهر، چاراولماق، ، میانه، بستان آباد، تیکمه داش و ۲ تیم از شهر خواجه در رشته های مختلف ورزشی از جمله چوب کشی، تیر و کمان محلی، کشتی آزاد ( آشیرما)، لی لی حرکتی، وسطی دختران، ناقشلی، طناب کشی، هفت سنگ بزرگسالان و هفت سنگ مهارتی، مچ اندازی به مدت ۲ روز زیر نظر فدراسیون روستایی و عشایری و بازی های بومی و محلی استان با هم به رقابت پرداختند .
در پایان این جشنواره بازی های بومی – وزشی که به مدت دو روز از ۲۱ تا ۲۲ دی ماه در خواجه هریس برگزار شد در مجموع تیمی جلفا به عنوان مقام قهرمان، تیم اهر مقام دوم و هریس و هوراند مشترک مقام سوم را کسب کردند .


انتهای پیام
/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.