کد خبر : 112634
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 ژانویه 2018 - 1:03
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای شهرک ویلایی یکی از ضروریات جذب گردشگر و سرمایه گذار برای اهر است بسته هستند

شهرک ویلایی یکی از ضروریات جذب گردشگر و سرمایه گذار برای اهر است

شهرک ویلایی یکی از ضروریات جذب گردشگر و سرمایه گذار برای اهر است

بیت الله عبدالهی: با توجه به ظرفیت های گردشگری اهر و همچنین وجود باغات سیب اطراف شهر و کمربندی اهر به مشکین شهر که مناظر زیبا و دلنشینی وجود دارد، می‌توان با ایجاد شهرک ویلایی زمینه حضور گردشگران و سرمایه گذاران به این بخش را فراهم کرده و زمینه ساز درآمدزایی و اشتغالزایی شود.

به گزارش اهروصال؛ بیت اله عبدالهی در جلسه ای با شهردار و اعضای شورای شهر اهر گفت: با توجه به ظرفیت های گردشگری اهر و همچنین وجود باغات سیب اطراف شهر و کمربندی اهر به مشکین شهر که مناظر زیبا و دلنشینی وجود دارد، می‌توان با ایجاد شهرک ویلایی زمینه حضور گردشگران و سرمایه گذاران به این بخش را فراهم کرده و زمینه ساز درآمدزایی و اشتغالزایی شود.
وی با اشاره به توجه ویژه شهرداری به المان و زیباسازی مناظر شهری خصوصاً خیابان‌ها افزود: ایجاد المان‌های جدید و خصوصاً روشنایی در سطح خیابانها و معابر شهری می‌تواند زمینه زیبا سازی شهر را فراهم کند و این هم باید به همت خود شهرداری ها و مردم انجام شود.
عبدالهی با اظهار تأسف از کمبود امکانات و درآمدهای شهرداری ها و خصوصاً نبود امکانات و تجهیزات ناوگان اتش نشانی شهرستان اهر افزود: علاوه بر کمبود درآمد شهرداری شهرستان اهر از کمبود امکانات و تجهیزات سازمان آتش نشانی نیز رنج می برد ولی با آن همه تلاشگران خدوم آتش نشانی این شهرستان در تمام مواقع سرصحنه حوادث و وقایع حضور چشمگیری داشته و این باعث افتخار می باشد.
  
فرماندار اهر نیز در ادامه این جلسه امکانات و تجهیزات سازمان آتش نشانی این شهرستان را در مقابل حجم کاری این سازمان در دو شهر اهر و هوراند ناکافی دانست.
زاهد محمودی گفت: با تمام قول ها و وعده های مدیریت بحران استان در خصوص تجهیز ایمنی شهرستان اهر تاکنون به جایی نرسیدیم و امیدواریم  این مشکل ریشه ای حل شود.


انتهای پیام
/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.