کد خبر : 112618
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 11 ژانویه 2018 - 0:48
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای جانبازان و بازنشستگان سپاه با مشکلات مادی زیادی روبرو هستند بسته هستند

جانبازان و بازنشستگان سپاه با مشکلات مادی زیادی روبرو هستند

جانبازان و بازنشستگان سپاه با مشکلات مادی زیادی روبرو هستند

محمود چمنی: یکی از مشکلات اساسی بازنشستگان عدم اشتغال فرزندان با داشتن تحصیلات عالیه است. برخی مجموعه‌های وابسته به سپاه کم‌لطفی می‌کند.

به گزارش اهروصال؛ محمود چمنی؛ مدیر کانون بازنشستگان سپاه عاشورا؛ در محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه ناحیه اهر؛ گفت: کانون بازنشستگان سپاه وظیفه حضور فعال در تمامی مأموریت‌های سپاه را به‌عنوان پیشکسوت دارد.

وی افزود: مأموریت دوم این کانون تأمین رفاه بازنشستگان سپاه است و تا حد امکان در این راستا گام برمی‌دارد و یکی از این‌ها اعطای وام‌ها برای بازنشستگان است.

وی در خصوص اشتغال جوانان مطرح کرد: یکی از مشکلات اساسی بازنشستگان عدم اشتغال فرزندان با داشتن تحصیلات عالیه است. برخی مجموعه‌های وابسته به سپاه کم‌لطفی می‌کند.

برخی از بازنشستگان سپاه نیز با حقوق بسیار پایینی زندگی می‌کنند به‌نحوی‌که برخی از بازنشستگان ماهانه فقط ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار حقوق می‌گیرند.

انسان‌هایی که اکنون با درصد جانبازی بسیار بالا دارند زندگی می‌گذرانند با مشکلات بسیار زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کنند و روزبه‌روز قدرت خریدشان کمتر می‌شود.

مدیر کانون بازنشستگان سپاه عاشورا مطرح کرد: امروزه رئیس‌جمهور آمریکا شاید در داخل آمریکا موفق باشد و رضایت سرمایه‌داران را کسب کرده باشد ولی در عرصه سیاست به‌هیچ‌عنوان موفق عمل‌نکرده است.

چمنی در پایان اظهار داشت: برجام گرچه برای ایران سودی نداشت ولی یک آورده مهم برای مردم ایران داشت و آن را می‌توان باور مردم به حیله‌گری آمریکا دانست و اینکه مردم فهمیدند نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد و تنها هدف آن‌ها از بین بردن قدرت ایران در منطقه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.