کد خبر : 112613
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 ژانویه 2018 - 20:23
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دشمن با انتشار اکاذیب سعی در تحریک مردم اهر داشت بسته هستند

دشمن با انتشار اکاذیب سعی در تحریک مردم اهر داشت

دشمن با انتشار اکاذیب سعی در تحریک مردم اهر داشت

سرهنگ ایمانی: دشمن‌روی اهر حساب بازکرده بود و در فضاهای مجازی فیلم‌هایی را با عنوان‌های اغتشاشات در اهر پخش می‌کرد و گروه رصد ما آن‌ها را رصد کرده و فوراً در محل ادعایی آن‌ها حضور پیدا می‌کرد و با مردم منطقه مصاحبه می‌کرد تا دروغ بودن حرف آن‌ها را ثابت کند. اکثر این تصاویر مال فتنه ۸۸ بوده که در شهرهای دیگر اتفاق افتاده بود.

به گزارش اهروصال؛ سرهنگ ایمانی؛ فرمانده سپاه ناحیه اهر؛ ظهر امروز؛ در مراسم محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه ناحیه اهر؛ گفت: حدود ۱۲۰ بازنشسته سپاه ناحیه اهر است که در برنامه‌های دعوتی حضور به هم می‌رسانند.

از این میان بیشتر بازنشستگان دارای فرزندان با تحصیلات عالیه هستند که مقید به‌نظام بوده و از هوش و استعداد بالایی برخوردار هستند ولی در این میان از قرارگاه خاتم‌الانبیا و سایر بخش‌های سپاه گله‌مندیم که فرزندان این بزرگواران را به‌کارگیری نمی‌کنند و حتی در برخی موارد افرادی را به‌کارگیری می‌کنند که در مقابل نظام اسلامی بوده‌اند.

وی در خصوص فعالیت‌های دشمن در اغتشاشات اخیر، اظهار داشت: دشمن‌روی اهر حساب بازکرده بود و در فضاهای مجازی فیلم‌هایی را با عنوان‌های اغتشاشات در اهر پخش می‌کرد و گروه رصد ما آن‌ها را رصد کرده و فوراً در محل ادعایی آن‌ها حضور پیدا می‌کرد و با مردم منطقه مصاحبه می‌کرد تا دروغ بودن حرف آن‌ها را ثابت کند. اکثر این تصاویر مال فتنه ۸۸ بوده که در شهرهای دیگر اتفاق افتاده بود.

سرهنگ ایمانی در خصوص نقش‌آفرینی بازنشستگان سپاه ناحیه اهر اذعان داشت: در جریانات اخیر بازنشستگان سپاه ناحیه اهر با من تماس گرفتند و همگی اعلام کردند خود و فرزندانشان حاضر هستند در صورت لزوم وارد میدان شوند و از انقلاب اسلامی دفاع کنند.

وی در پایان در خصوص درمانگاه سپاه ناحیه اهر اظهار داشت: اکنون در بخش دندانپزشکی درمانگاه اهر ۵ دکتر دندان‌پزشک فعالیت دارند و سعی می‌کنیم تعداد آن را به ۶ نفر برسانیم و تجهیزات آن را کاملاً بروز کرده‌ایم و در خصوص بخش عمومی نیز سعی بر این بوده تا راه‌اندازی شود و به‌زودی پزشک عمومی نیز برای این بخش جذب خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.