کد خبر : 112611
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 ژانویه 2018 - 19:48
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تمام مسئولان نظام را مردم خود انتخاب می کنند / برای رفع مشکلات باید با روحیه انقلابی وارد عمل شد بسته هستند

تمام مسئولان نظام را مردم خود انتخاب می کنند / برای رفع مشکلات باید با روحیه انقلابی وارد عمل شد

تمام مسئولان نظام را مردم خود انتخاب می کنند / برای رفع مشکلات باید با روحیه انقلابی وارد عمل شد

حجت الاسلام ممی زاده: مسئولین را ما خود انتخاب می‌کنیم و مردم اکنون گله‌مندند از عملکرد برخی مسئولین که چشمشان را فقط به غرب دوخته‌اند و مردم ما گرفتار این‌گونه افراد هستیم.

به گزارش اهروصال؛ حجت‌الاسلام ممی زاده؛ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر؛ در محفل صمیمی انس و مودت بازنشستگان سپاه ناحیه اهر؛ گفت: خداوند متعال از ۲ طریق از حرکت‌های درست حمایت می‌کند. یکی توسط امداد غیبی که از اول انقلاب در عرصه‌های مختلف شاهد امداد غیبی از سمت خداوند متعال بوده‌ایم.

وی در ادامه افزود: در اوایل ظهور اسلام نیز خداوند متعال در جنگ احزاب و سایر جنگ‌ها با حمایت خود از طریق امداد غیبی باعث پیروزی مسلمانان شده است و از بدو ظهور اسلام تاکنون مسلمین شکست نخورده‌اند به‌جز اینکه عده‌ای نفوذ کنند و با ایجاد انحراف باعث شکست شوند مانند جنگ احد که عده‌ای خلف وعده کرده و به دستورات پیامبر (ص) عمل‌نکرده‌اند و باعث شکست شده‌اند.

حجت‌الاسلام ممی زاده در خصوص اهمیت وظایف پاسداران مطرح کرد: اکنون ما مانند سربازانی هستیم که تنگه احد را حفظ کرده‌اند و اگر به وظیفه خود به‌خوبی عمل نکنیم باعث شکست خواهیم شد.

وی خاطرنشان کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری (مدظله) فرموده‌اند: خداوند دشمنان ما را احمق آفریده است طوری که باکارهای خود باعث بیداری افرادی شدند که غافل بودند و اکنون در حمایت از انقلاب گام برمی‌دارند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر مطرح کرد: مسئولین را ما خود انتخاب می‌کنیم و مردم اکنون گله‌مندند از عملکرد برخی مسئولین که چشمشان را فقط به غرب دوخته‌اند و مردم ما گرفتار این‌گونه افراد هستیم.

وی در پایان اظهار داشت: اکنون مسائل و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد از انتخاب خود مردم است و باید توجه داشته باشیم که عملکرد خودمان است. رئیس‌جمهور را ما انتخاب کرده‌ایم، مجلسی که بر عملکرد رئیس‌جمهور نظارت می‌کند را ما خود انتخاب کرده‌ایم.

اکنون وظیفه ماست تا همیشه درصحنه باشیم و مشکلات کشور را بافکر انقلابی حل‌وفصل کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.