کد خبر : 112424
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 ژانویه 2018 - 17:53
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نیروهای مقاومت با ادبیات ۸ سال دفاع مقدس بر دشمنان پیروز شدند بسته هستند

نیروهای مقاومت با ادبیات ۸ سال دفاع مقدس بر دشمنان پیروز شدند

نیروهای مقاومت با ادبیات ۸ سال دفاع مقدس بر دشمنان پیروز شدند

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) سوریه با اشاره به وقایع سوریه و رویدادهای آن و مراحل شکست دشمن افزود: ما در سوریه نیز با ادبیات ۸ سال دفاع مقدس پیروز شدیم.

به گزارش اهروصال؛ فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) سوریه با اشاره به وقایع سوریه و رویدادهای آن و مراحل شکست دشمن افزود: ما در سوریه نیز با ادبیات ۸ سال دفاع مقدس پیروز شدیم.

سردار رحیم نوعی اقدم با اشاره به فتنه ۸۸ گفت: حضور مردم در خیابان و اعتراض و حتی برخی حرکت های آنها شاید چندان مهم نبود ولی زمانی که مشخص می گردد این حرکتها توسط استکبار سازماندهی شده است و در پایتخت ایران عوامل استکبار جولان می دهند این حرکت غیر قابل قبول می گردد.

وی افزود: ما خدمتگذار نظام و مردم هستیم و در هر جا که ضرورت ایجاب کند در خدمت نظام و مردم خواهیم بود.

سردار نوعی اقدم در پایان گفت: به تقسیم بندی راست و چپ و اصولگرا و اصلاح طلب اعتقاد نداشته و ملاک خدمتگذاری به نظام و مردم است و هر کس مدعی خدمتگذاری است باید آن را در عمل به نمایش بگذارد.

گفتنی است همایش بصیرت و میثاق با ولایت با حضوراساتید ،کارکنان ، دانشجویان و جمعی از آحاد مختلف مردم در سالن اجتماعات دانشگاه ازاد اسلامی واحد اهر برگزار شد. شرکت کنندگان در این مراس با حضور در مزار مطهر شهدای گمنام ۸سال دفاع مقدس در محل این دانشگاه با آرمانهای والای این شهیدان تجدید میثاق شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.