کد خبر : 112394
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 دسامبر 2017 - 19:24
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای شهرداری از جرائم ماده ۱۰۰ برای احداث پارکینگ عمومی در سطح شهر استفاده کند بسته هستند

شهرداری از جرائم ماده ۱۰۰ برای احداث پارکینگ عمومی در سطح شهر استفاده کند

شهرداری از جرائم ماده ۱۰۰ برای احداث پارکینگ عمومی در سطح شهر استفاده کند

نظری: متأسفانه در سال‌های گذشته جریمه‌های ماده ۱۰۰ از مردم دریافت شده است ولی از آن برای احداث پارکینگ‌های عمومی استفاده‌نشده است و امیدواریم از این به بعدازاین جریمه‌ها برای احداث پارکینگ‌های عمومی استفاده شود.

به گزارش اهروصال؛ حجت‌الاسلام نظری؛ رئیس دادگستری شهرستان اهر؛ در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم؛ گفت: یکی از معضلات اجتماعی که امروزه با آن دیگری هستیم کمبود پارکینگ در سطح شهر است. وقتی در سطح شهر تردد می‌شود به‌هیچ‌عنوان جای پارک پیدا نمی‌شود و برخی مغازه‌داران نیز با سد معبر خود هرچه بیشتر باعث مشکلات ترافیکی می‌شوند. شهرداری و سد معبر باید برخورد جدی باکسانی که با گذاشتن وسایل سد معبر می‌کنند و مانع پارک خودروها می‌شوند نیز بکند.

وی در خصوص ماده ۱۰۰ و اجبار ساختمان‌ها برای داشتن پارکینگ مطرح کرد: متأسفانه در سال‌های گذشته جریمه‌های ماده ۱۰۰ از مردم دریافت شده است ولی از آن برای احداث پارکینگ‌های عمومی استفاده‌نشده است و امیدواریم از این به بعدازاین جریمه‌ها برای احداث پارکینگ‌های عمومی استفاده شود.

وی در خصوص مشکلاتی که نبود پارکینگ در سطح شهر به وجود می‌آورد؛ اذعان داشت: مشکلات ترافیکی در سطح شهر باعث به وجود آمدن برخی ناامنی‌ها و مشکلات در سطح شهر می‌شود و باید زمینه را برای زندگی راحت و رفع مشکلات شهری فراهم کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.