کد خبر : 112351
تاریخ انتشار : جمعه 29 دسامبر 2017 - 12:40
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای شیور ارسباران یک‌ساله شد بسته هستند

شیور ارسباران یک‌ساله شد

شیور ارسباران یک‌ساله شد

ماهنامه شیور ارسباران یک سال پیش در این وانفسای تعدد رسانه‌های مجازی و بازار کساد رسانه‌های مکتوب پا به عرصه وجود نهاد.

به گزارش اهروصال؛ ماهنامه شیور ارسباران یک سال پیش در این وانفسای تعدد رسانه‌های مجازی و بازار کساد رسانه‌های مکتوب پا به عرصه وجود نهاد.

در اولین قدم‌ها نگران بودیم که خدای‌نکرده در پله‌های اول بمانیم

اما باوجود همه مشکلات، ناملایمات و حتی برخی کم‌لطفی‌ها،خوانندگان و همراهان صمیمی با حمایت‌های معنوی و تشویق دوستداران  و اهالی فرهنگ و ادب خطه ارسباران، مارا مصمم‌تر از پیش کرد و الحمدالله ، امروز شاهد انتشار دوازدهمین شماره ، با پشت سر گذاشتن اولین سالگرد تولد نشریه‌ی مردمی شیور ارسباران و ورود به دومین سال انتشار آن  هستیم  . واقعیت این است که همانطوریکه گفتیم، آنچه دست‌اندرکاران این نشریه را امیدوار به آینده کرده، تشویق ، همراهی و دلگرمی همشهریان و ارسبارانی‌های فهیم  از اقصی نقاط کشور می‌باشد که با ارسال مطالب ارزشمند و پیام‌های متعدد، ما را در ادامه راه پرفرازونشیب ثابت‌قدم کردند.

همان‌طور که در اولین شماره این نشریه نیز در منشور خود به آن‌ها تأکید داشتیم ،پیگیری مطالبات منطقه‌ای، اطلاع‌رسانی و درج  نکته نظرات ، پیشنهاد‌ها و راهکارهای  علاقه‌مندان خطه سرسبز ارسباران سرلوحه دست‌اندرکاران نشریه بوده  و  با مروری بر محتویات آن  و گذری به سبک و سیاق شورای نویسندگان نشریه، این امربر مخاطبان عزیز کاملاً آشکار می‌شود . کوتاه‌سخن اینکه : شیور ارسباران  نشریه‌ای مستقل بوده و به هیچ حزب و گروه و جریانی وابستگی نداشته و سعی شده با بهره‌مندی از نظرات و سلایق متفاوت ، بتوانیم گامی مؤثر در جهت اعتلای منطقه با همراهی همه علاقه‌مندان به این خطه زرخیز و استوار ارسباران برداریم که لایق مردم قدرشناس این منطقه باشد.

در این مدت یک‌ساله سعی شده در کنار انعکاس مسائل و مشکلات، به قابلیت‌ها و توانمندی‌های منطقه و ارائه راهکارها توجه ویژه شود و امروز نیز؛

همچون گذشته به‌عنوان عضوی از جامعه مطبوعاتی و رسانه‌ای، با صدایی رسا اعلام می‌داریم که پیگیر مطالبات منطقه بوده و خواهیم بود اما از ایجاد تنش و تفرقه بیزاریم .چون‌که معتقدیم هرچه عقب‌ماندگی و مشکلات در این شهر تاریخی و فرهنگی به چشم می‌خورد، نتیجه پاره‌ای از اختلافات و دودستگی‌ها و منیت ها درگذشته بوده که متأسفانه برخی از سودجویان نیز از این اختلافات، بیشترین استفاده را برده و سعی می‌کنند با ایجاد نفاق و تفرقه در بین همشهریان ، از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

بنابراین ،ما از ایجاد تفرقه و تنش بیزاریم، اما در بیان انتقادات خود رساتر هستیم، ما دنباله‌رو هیچ جناح و یا شخصی نبوده و منافع ملی و منطقه‌ای خط قرمز ماست و از نظرات، مطالب ، انتقادات و پیشنهاد‌ها سازنده و راهگشای مخاطبین استقبال و در جهت رونق و رشد و توسعه خطه‌ی همیشه سرافراز و شجاعت پرور ارسباران لحظه‌ای دریغ نکرده و از پای نخواهیم نشست و معتقدیم با وحدت و همدلی و تعامل و مدارا در کنار هم موفق و سربلند خواهیم بود.

” خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار”

 

حسن بالاگر

مدیر مسئول ماهنامه شیور ارسباران

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.