کد خبر : 112315
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 دسامبر 2017 - 20:08
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حماسه ۹ دی نماد وحدت ملت ایران بود بسته هستند

حماسه ۹ دی نماد وحدت ملت ایران بود

حماسه ۹ دی نماد وحدت ملت ایران بود

حاجی زاده: ملت ایران با اتحاد و همبستگی در مقابل توطئه‌های دشمنان داخلی وخارجی ایستادند و با تبعیت خود از مقام عظمای ولایت و حضور در صحنه توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام داشتند.

به گزارش اهروصال؛ آیت الله جواد حاجی‌زاده بعد از ظهر امروز در جمع مدیریان شهرستان اهر اظهار داشت: ملت ایران با اتحاد و همبستگی در مقابل توطئه‌های دشمنان داخلی وخارجی ایستادند و با تبعیت خود از مقام عظمای ولایت و حضور در صحنه توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام داشتند.

وی گفت: ملت ایران در طول عمر پربرکت  انقلاب شکوهمند اسلامی هر زمان و موقعی که نیاز به حضور در صحنه مردم  وفادار ایران بوده با حضور موثر و با بصیرت و دشمن شناسی توطئه‌های دشمنان را در نطفه خفه کرده‌اند.

این مقام مسئول حضور ملت ایران در  حماسه ۹ دی را  نشان از بصیرت مردم ولایت‌مدار ایران برشمرد و افزود: تا زمانی ملت انقلابی در صحنه هستند توطئه دشمن مثل گذشته بی‌اثر خواهد بود.

امام‌جمعه اهر به نقش مردم آذربایجان در طول تاریخ انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: مردم آذربایجان همیشه پیشقدم در صحنه‌های مختلف از شکل‌گیری انقلاب اسلامی در ۲۹ بهمن ۵۶ و در طول هشت سال دفاع مقدس و در فتنه سال ۸۸ ،در هشتم دی ماه با حضور حماسی خود، زمینه را برای ۹ دی و حضور پرشور  ملت ایران فراهم کردند.

حاجی‌زاده افزود: در تداوم این امر انتظار داریم مردم همیشه در صحنه اهر همگام  با امت ولایت‌مدار در اقصی نقاط کشور با حضور مثال‌زدنی خود برگ زرین دیگری در حمایت از ولایت به یادگار گذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.