کد خبر : 112237
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 21 دسامبر 2017 - 17:18
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ادبیات تطبیقی از دشوارترین و مهجورترین حوزه‌ها و عرصه‌های ادبیات فارسی است بسته هستند

ادبیات تطبیقی از دشوارترین و مهجورترین حوزه‌ها و عرصه‌های ادبیات فارسی است

ادبیات تطبیقی از دشوارترین و مهجورترین حوزه‌ها و عرصه‌های ادبیات فارسی است

صادقی نژاد: به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، اولین همایش ملی ادبیات تطبیقی با شرکت صاحب‌نظران این رشته از اقصی نقاط کشور اساتید و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش اهروصال؛ رامین صادقی‌نژاد ظهر امروز درهمایش ملی ادبیات تطبیقی اظهار کرد:به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، اولین همایش ملی ادبیات تطبیقی با شرکت صاحب‌نظران این رشته از اقصی نقاط کشور اساتید و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

وی افرود: ۹۰ مقاله از اساتید و پژوهشگران رشته ادبیات فارسی از اقصی نقاط کشور به دبیرخانه همایش کمیته داوران واصل شد که پس از بررسی و ارزیابی نهایی، ۷۳ مقاله مورد تأیید قرار گرفت.

صادقی‌نژاد گفت: در این همایش که با همکاری معاونت پژوهش و گروه ادبیات فارسی محقق شد، از مقالات منتخب،۱۲ مقاله به صورت سخنرانی شفاهی و ۶۱ مقاله به صورت پوستر ارائه شد.

دبیر علمی همایش ملی ادبیات تطبیقی ادامه داد: برای این همایش از ۲۷ مرکز علمی، پژوهشی و دانشگاهی مقالات مختلف و متنوع در خصوص موضوعات بین رشته‌ای همچون تطبیق موضوعاتی در حوزه ادبیات و اخلاق، ادبیات و حقوق ادبیات روان‌شناسی، ادبیات ورزشی،ادبیات سینما و جامعه‌شناسی ارسال شده بود که در نوع خود یک کار بدیع و ابتکاری بود.

صادقی‌نژاد یادآور شد: این همایش برای اولین بار با موضوعات جدید و ابتکاری با مجوز سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی کشور و پایگاه استناد علوم جهان اسلام(ISC) به مرحله اجرا درآمد که امیدواریم با تداوم این همایش‌ها بتوانیم گام‌های عملی در جهت موضوع ادبیات تطبیقی که از دشوارترین و مهجورترین حوزه‌ها و عرصه‌های ادبیات فارسی است، برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.