کد خبر : 112172
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 دسامبر 2017 - 18:14
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای استکبار جهانی سعی در ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی دارد بسته هستند

استکبار جهانی سعی در ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی دارد

استکبار جهانی سعی در ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی دارد

آیت الله حاجی زاده: اگر امکانات و راه خوب در روستاها باشد به‌هیچ‌عنوان افراد از روستاها به شهرها مهاجرت نمی‌کنند و باعث رونق کشاورزی و دام‌پروری می‌شود.

به گزارش اهروصال؛ آیت‌الله حاجی‌زاده؛ امام‌جمعه اهر؛ ظهر امروز؛ در مراسم دیدار پرسنل اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده به همراه هیئت‌مدیره تاکسی‌رانی اهر؛ در دفتر امام‌جمعه گفت: هفته حمل‌ونقل عمومی شروع‌شده است و این دیدارها درواقع قدردانی از زحمات زحمت کشان جامعه است.

وی در ادامه افزود: این دیدارها بازتاب رسانه‌ای دارد و این روزها نیز یادآور فرمان حضرت امام (ره) است. این روزها را باید یادآوری و تجلیل کرد.

امام‌جمعه اهر خاطرنشان کرد: ممکن است برخی از خدمت‌گزاران عرصه حمل‌ونقل عمومی مانند کامیون داران وضع مالی نسبتاً خوبی داشته باشند ولی این شغل یک کار بسیار پرزحمت و حساس است و الآن که در برخی مناطق کمبودی احساس می‌شود به‌واسطه حمل‌ونقل عمومی از سایر نقاط ارسال می‌شود ولی درگذشته چنین نبود و اگر منطقه‌ای خشک‌سالی می‌شد تلفات بسیار زیادی در پی داشت.

وی در ادامه مطرح کرد: به برکت جمهوری اسلامی راه‌های روستایی نیز هموار و آسفالت شده‌اند و باوجود مشکلات منطقه در خصوص کوهستانی و ناهموار بودن سعی در آسفالت راه تمامی روستاها بوده است.

آیت‌الله حاجی‌زاده در خصوص راه‌های منتهی به یک شهر یا روستا و اهمیت آن در پدافند غیرعامل عنوان کرد: تعدد راه‌های دسترسی برای یک شهر، روستا یا مکان بسیار حائز اهمیت است و نباید راه‌های قدیمی را نادیده بگیریم و بهتر است برای هر مکانی چندین راه دسترسی در نظر گرفته شود و برای این منظور باید افق فکری مسئولان بسیار وسیع باشد.

وی در خصوص علل مهاجرت از روستاها تصریح کرد: اگر امکانات و راه خوب در روستاها باشد به‌هیچ‌عنوان افراد از روستاها به شهرها مهاجرت نمی‌کنند و باعث رونق کشاورزی و دام‌پروری می‌شود.

وی اذعان داشت: استکبار جهانی نمی‌خواهد کشوری به نام جمهوری اسلامی در دنیا وجود داشته باشد و برای این کار از هیچ تلاش و دسیسه‌ای دریغ نمی‌کنند. از اول پیدایش نظام اسلامی توطئه‌های بسیاری از سمت استکبار جهانی علیه انقلاب شده است و به لطف خدا در هیچ موقع به پیروزی دست نیافته‌اند و این نظام اسلامی بوده است که خواب را بر چشم مستکبران حرام کرده است و دست بیگانه را از منطقه کوتاه کرده است.

امام‌جمعه اهر در پایان اذعان داشت: آمریکا سعی در قلدری منطقه دارد و سعی در نشان دادن ناکارآمدی نظام اسلامی دارد ولی به لطف خداوند و رهبری مقام معظم رهبری (مدظله) جمهوری اسلامی از تمامی مشکلات به‌راحتی عبور خواهد کرد و نخواهد گذاشت دشمنان در اهداف خود پیروز شوند.

تصاویر/

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.