کد خبر : 112165
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 دسامبر 2017 - 17:16
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای توجه به علم و پژوهش باعث شکوفایی جامعه می شود بسته هستند

توجه به علم و پژوهش باعث شکوفایی جامعه می شود

توجه به علم و پژوهش باعث شکوفایی جامعه می شود

زاهد محمودی: جامعه‌ای به پیشرفت و توسعه دست خواهد یافت که در آن تحقیق، پژوهش و علم‌آموزی در بین آحاد مردم آن جامعه وجود داشته باشد.

به گزارش اهروصال؛ زاهد محمودی در جمع کارکنان پژوهش سرای دانش‌آموزی خیام اهر گفت: جامعه‌ای به پیشرفت و توسعه دست خواهد یافت که در آن تحقیق، پژوهش و علم‌آموزی در بین آحاد مردم آن جامعه وجود داشته باشد.

وی توجه به حوزه علم و سرمایه‌گذاری در این بخش را از مهم‌ترین کارهای مسئولان عنوان کرد و گفت: زمانی جامعه‌ای به رشد و شکوفایی می‌رسد که در آن به مسئله علم و پژوهش توجه ویژه شود.

فرماندار اهر خلاقیت و تحقیقات دانش آموزان و دانش‌آموختگان این شهرستان را مثال‌زدنی عنوان کرد و افزود: خوشبختانه اختراعات و تحقیقات نوجوانان و جوانان اهری در سطح بین‌المللی، کشوری و استانی به ثبت رسیده و با حمایت و سرمایه‌گذاری بیشتر نیز می‌توانند به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنند.

محمودی‌، نیاز امروز جامعه را علم‌آموزی و سرمایه‌گذاری در این زمینه برشمرد و از مسئولان شهرستان خواست در این حوزه سرمایه‌گذاری بیشتر کنند.

وی در ادامه به امکانات کم و فضای محدود پژوهش سرای دانش‌آموزی خیام شهرستان اهر نیز اشاره کرد و خواستار حل مشکلات این پژوهش سرا از سوی مسئولین ذی‌ربط شد و افزود: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد احداث ساختمان جدید این پژوهش سرا و تجهیز آن با امکانات موردنیاز برای تحقیق و پژوهش دانش آموزان این فضای علمی و پژوهشی باشیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.