کد خبر : 112110
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 14 دسامبر 2017 - 22:55
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای جشنواره شعر ارسباران از محتوای بسیار غنی و تاثیر گذاری بسیار زیادی برخوردار است بسته هستند

جشنواره شعر ارسباران از محتوای بسیار غنی و تاثیر گذاری بسیار زیادی برخوردار است

جشنواره شعر ارسباران از محتوای بسیار غنی و تاثیر گذاری بسیار زیادی برخوردار است

علی محرمی: در این جشنواره اشعاری ارزنده از شاعران استانی پذیرش‌شده است. این جشنواره در مقایسه با جشنواره اول محتوای بسیار غنی را در خود جای‌داده که نشان از تأثیرگذاری و جا افتادن جشنواره در بین شعرای استان است.

به گزارش اهروصال؛ علی محرمی؛ معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی؛ ظهر امروز در دومین جشنواره شعر ارسباران؛ گفت: در این جشنواره اشعاری ارزنده از شاعران استانی پذیرش‌شده است. این جشنواره در مقایسه با جشنواره اول محتوای بسیار غنی را در خود جای‌داده که نشان از تأثیرگذاری و جا افتادن جشنواره در بین شعرای استان است.

محرمی در ادامه مطرح کرد: کشور ایران در طول تاریخ شاهد هجمه‌های متعددی شده است و قسمتی از خاک خود را ازدست‌داده است ولی در جنگ نابرابر تحمیلی به جمهوری اسلامی ایران؛ بسیجیان، ارتشیان و سپاهیان ما ۸ سال در برابر تمامی استکبارهای شرق و غرب ایستادگی کردند و نگذاشتند یک وجب از خاک ایران جدا شود. پس از ۸ سال دفاع مقدس با رهنمودهای مقام معظم رهبری شاهد شکل‌گیری مقاومت اسلامی در منطقه شدیم و باعث ریشه‌کنی شجره ملعونِ داعش در کل دنیا شدند که اگر رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله) نبود امروزه شاهد ریشه افکنی داعش در کل دنیا بودیم.

وی در ادامه افزود: واقعیت این است که هم در بحث ۸ سال دفاع مقدس و هم بحث مقاومت باید ماندگار شود و برای ماندگاری راهی جز راه‌یابی آن‌ها به بخش فرهنگ و هنر نیست و این اشعار، فیلم‌ها و سایر هنرها است که این شجاعت و دلیری دفاع مقدس و جبهه مقاومت را ماندگار می‌کند.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در ادامه مطرح کرد: امیدواریم شاهد تأثیرگذاری این جشنواره در سطح بین‌الملل باشیم و همچنین امیدواریم این جشنواره در سال‌های آتی با موفقیت و در سطح بین‌الملل اجرا شود.

محرمی در رابطه با جشنواره اذعان داشت: در کنار جشنواره برخی برنامه‌های فرهنگی و هنری برگزار می‌شود که در جای خود بسیار حائز احترام است و می‌بایست از تمامی پیشکسوتان در نوبه خود تجلیل به عمل آید. امروزه نیز در نقاط مختلف استان شاهد تجلیل و تکریم از اهالی فرهنگ و هنر است که گام خوبی در راستای الگوسازی از افرادی است که در راستای اعتلای فرهنگ و هنر کشور گام برمی‌دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.