کد خبر : 112070
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 دسامبر 2017 - 17:57
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای وضعیت معیشتی مردم بسیار بد است / انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ عاشورایی است بسته هستند

وضعیت معیشتی مردم بسیار بد است / انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ عاشورایی است

وضعیت معیشتی مردم بسیار بد است / انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ عاشورایی است

حاجی زاده: امروز به عینه می‌بینیم که استکبار جهانی برای مهار فرهنگ اسلام و تشیع توطئه‌های زیادی انجام داده است و در مقابل همه این‌ها جمهوری اسلامی ایران یکه و تنها ایستادگی کرده و باعث عقب‌نشینی دشمن شده است.

به گزارش اهروصال؛ آیت‌الله حاجی‌زاده؛ امام‌جمعه شهرستان اهر؛ صبح امروز ۲۲ آذرماه؛ در مراسم تودیع و معارفه مسئول اداره بازسازی عتبات عالیات شهرستان اهر؛ گفت: هر چه داریم از برکت عتبات امام حسین (ع) و سایر اهل‌بیت (ع) است.

وی در ادامه افزود: این محبتی که به اهل‌بیت (ع) داریم و فرهنگ عاشورا و ایثار و شهادت باعث رهایی ما از زیر یوغ استبداد شد و انقلاب اسلامی ابتدا با رهبریت بنیان‌گذار کبیر انقلاب؛ امام خمینی (ره) و اکنون با رهبریت مقام معظم رهبری (مدظله) برگرفته از فرهنگ عاشورایی و قیام عاشورا است و به خواست خدا به سمت جهانی‌شدن انقلاب اسلامی و ظهور امام زمان (عج) پیش می‌رویم.

آیت‌الله حاجی‌زاده در ادامه خاطرنشان کرد: امروز به عینه می‌بینیم که استکبار جهانی برای مهار فرهنگ اسلام و تشیع توطئه‌های زیادی انجام داده است و در مقابل همه این‌ها جمهوری اسلامی ایران یکه و تنها ایستادگی کرده و باعث عقب‌نشینی دشمن شده است.

وی مطرح کرد: علی‌رغم اینکه دشمن سعی می‌کند نور اهل‌بیت را خاموش کند ولی این نور هرروز پرفروغ‌تر و پرنورتر شده است.

وی در رابطه با گسترش حرم‌های مطهر معصومین اذعان داشت: اکنون وقتی به مشهد مقدس یا کربلای معلا سفر می‌کنیم با صحن‌های وسیع روبرو می‌شویم که به آن افتخار می‌کنیم درحالی‌که قبل انقلاب این‌گونه نبود. همه این‌ها به برکت انقلاب اسلامی محقق شده است و همان‌گونه که می‌دانید استان ما نیز سهم بسیار مهمی در این‌گونه کارها دارد که به آن افتخار می‌کنیم.

وی مطرح کرد: ما باید در تمامی زمینه‌ها فعالیت کرده و نیروهای انقلابی و مقاومت را تقویت کنیم تا از دسیسه‌های دشمن در امان بمانیم. اکنون با انتخاب قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی آمریکا و اسرائیل سعی در ایجاد مشکل جدیدی در منطقه دارند.

امام‌جمعه اهر در خصوص اهمیت زیارت اربعین حسینی اظهار داشت: بحث اربعین حسینی همیشه مهم بوده و امسال نیز راهپیمایی عظیم اربعین حسینی باعث گردید عمر داعش سریع‌تر تمام شود.

وی در خصوص کمک‌های دریافتی مردمی عنوان کرد: امروزه معیشت مردم وضعیت خوبی ندارد و همین مسئله باعث گردیده کمک‌های مردمی برای امور خیریه نیز کمتر شود زیرا این‌یک اصل مهم است که وقتی کسی وضعیت مادی خوبی ندارد مسلماً نمی‌تواند کمک زیادی هم به امور خیریه کند.

آیت‌الله حاجی‌زاده در پایان مطرح کرد: اینکه بتوانیم از مردم کمک‌های لازم را جذب کنیم نیاز به فرهنگ‌سازی و ساماندهی دارد. مردم ما ثابت کرده‌اند در صورت نیاز در حد توان خود کمک می‌کنند. امیدواریم سال‌به‌سال وضعیت معیشتی مردم بهتر شود تا بهتر بتوانند در امور خیریه همکاری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.