کد خبر : 112028
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 دسامبر 2017 - 19:09
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای شرکت بیش از ۶۲۰ نفر از دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اهر در مسابقات قرآن و عترت بسته هستند

شرکت بیش از ۶۲۰ نفر از دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اهر در مسابقات قرآن و عترت

شرکت بیش از ۶۲۰ نفر از دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اهر در مسابقات قرآن و عترت

بیش از ۶۲۶ نفر استاد و دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در مسابقات سراسری قرآن و عترت رقابت کردند.

به گزارش اهروصال؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در جمع خبرنگاران؛ گفت: آزمون سراسری بیست و سومین دوره مسابقات کتابخوانی قرآن و عترت ویژه استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی امروز ۲۱ آذر به طور همزمان در واحد اهر هم برگزار شد.

نادر اسدی افزود: توجه به مسائل دینی و معنوی در کنار علم باید مورد توجه همه ما باشد و تلاش کنیم تا با ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه دانشگاهی گامهای عملی در جهت تحقق آرمانهای دینی و قرآنی برداریم.

وی افزود: در این دوره از مسابقات دانشجویان در ۱۰ رشته شامل تفسیر قرآن کریم، ترجمه قرآن کریم به زبان انگلیسی، ترجمه قرآن کریم به زبان فارسی، زندگانی چهارده معصوم(ع)، زندگانی پیامبر(ص)، نماز، احکام برادران، احکام خواهران، آشنایی با نهج‌البلاغه، زیارت عاشورا و جامعه کبیره و استادان و اعضای هیأت علمی نیز در سه رشته شامل احکام، نماز و زندگانی چهارده معصوم(ع) با هم به رقابت پرداختند.

گفتنی است بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در بخش کتبی صبح امروز به‌صورت هم‌زمان در واحدهای دانشگاه در سراسر کشور برگزار شد.

تصاویر: مصطفی قربان موحد

تصاویر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.