کد خبر : 112024
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 دسامبر 2017 - 18:59
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نیازمند واحد ورزش در شهرداری اهر هستیم بسته هستند

نیازمند واحد ورزش در شهرداری اهر هستیم

نیازمند واحد ورزش در شهرداری اهر هستیم

عضو شورای شهر و رئیس شورای شهرستان اهر گفت: با توجه به اینکه در شهرستان اهر حدود ۱۰ هزار نفر ورزشکار سازمان‌دهی شده وجود دارد، پیشنهاد می‌شود واحدی بنام واحد ورزش در شهرداری تأسیس گردد.

به گزارش اهروصال؛ بهبود سعادتی در نخستین نشست خبری شورای اسلامی شهر و شهردار اهر، اظهار کرد: شهروندان فهیم و نجیب اهری در انتخابات اخیر به تفکر انقلابی و جهادی از تمام اقشار مختلف مردم اعم از دانشگاهی، فرهنگی، آزاد و غیره رأی دادند که نشان از بلوغ فرهنگی همشهریان است.

عضو شورای اسلامی شهر اهر با اشاره به اینکه اصحاب رسانه بایستی به‌صورت شفاف و صریح اخبار را در اختیار مردم قرار دهند، افزود: خبرنگاران و نویسندگان به‌عنوان بازوان شورا هستند که می‌توانند  راهنمایی‌ها و نظرات خود را در جهت حل مشکلات مردم و کمک به پیشرفت و آبادانی شهر در اختیار اعضای شورا و شهردار قرار دهند.

وی به حمایت از ورزشکاران نیز تأکید کرد و گفت: با توجه به اینکه در شهرستان اهر حدود ۱۰ هزار نفر ورزشکار سازمان‌دهی شده وجود دارد، پیشنهاد می‌شود واحدی بنام واحد ورزش در شهرداری تأسیس گردد تا از ورزشکارانی که به مسابقات استانی، کشوری و بین‌المللی اعزام می‌شوند، حمایت لازم صورت بگیرد.

رئیس شورای شهرستان اهر در پایان به مشکلات مهم شهر نیز اشاره کرد و خواستار حل فوری مشکلات به وجود آمده در خصوص میدان دوآب و کارخانه کمپوست با همکاری و تعامل اعضای شورا، شهردار و مسئولین ذی‌ربط شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.