کد خبر : 112021
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 دسامبر 2017 - 18:55
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ستادی برای رویداد ۲۰۱۸ در شهر اهر تشکیل شود بسته هستند

ستادی برای رویداد ۲۰۱۸ در شهر اهر تشکیل شود

ستادی برای رویداد ۲۰۱۸ در شهر اهر تشکیل شود

عضو شورای عالی استان‌ها و شورای اسلامی شهر اهر گفت: به نظر بنده ستادی برای رویداد ۲۰۱۸ در شهر اهر نیز تشکیل شود تا بتوانیم با تجمیع توانمندی‌ها و داشته‌های خود در مجموعه شهرستان بتوانیم در این فرصت ویژه موفق عمل نماییم و از کارشناسان خبره نیز استفاده کنیم.

به گزارش اهروصال؛ بهبود جعفری در نخستین نشست خبری شورای اسلامی شهر و شهردار اهر با تأکید بر این‌که بنده با اعتقاد به کار تیمی وارد شورای اسلامی شهر اهر شده‌ام، اظهار کرد: بنده معتقدم که فرد باید اول به کار تیمی و شورایی معتقد باشد تا بتواند به این عرصه وارد شود و ازاین‌رو می‌دانستم موفقیت در کار تیمی یا شورایی درگرو اتحاد و همدلی است.

وی ادامه داد: در قدم نخست می‌بایست ما فرهنگ کار تیمی را در داخل شورای اسلامی شهر اهر ایجاد کنیم که به نظر بنده تاکنون این فرهنگ در شورا هنوز ایجاد نشده است پس بنابراین باید اولویت را در توجه به مقوله فرهنگ قرار داده و سپس به توسعه اقتصادی و اجتماعی بپردازیم.

عضو شورای عالی استان‌ها برگزاری همایش نظیره سرایان حیدربابایه سلام را موجب غنی شدن فرهنگ در این شهرستان عنوان کرد، افزود: امیدواریم همایش‌های این‌چنین در شهرستان اهر تداوم‌یافته و دست‌اندرکاران این همایش بدانند که قطعاً شورای از برگزاری همایش‌های فرهنگ حمایت می‌کند.

جعفری با اشاره به اینکه همه باید برای معرفی شهرستان اهر و ظرفیت‌های آن در راستای تبریز ۲۰۱۸ تلاشمان را به کار ببندیم، گفت: شهرستان اهر یکی از محورهای پنج‌گانه گردشگران ” تبریز ۲۰۱۸ ” بوده و در این میان بایستی با برنامه‌ریزی دقیق بتوانیم برای شهرستان درآمدزایی کنیم چراکه اجرای پروژه‌های زودبازده، کمک در تسریع روند مرمت بقعه شیخ شهاب‌الدین اهری ازجمله فعالیت‌ها در راستای تبریز ۲۰۱۸ است.

عضو شورای اسلامی شهر اهر اضافه کرد: به نظر بنده گردشگران خارجی به دنبال مواردی هستند که سنت‌های منطقه را می‌تواند به آن‌ها نشان دهد و از طرفی با استفاده از برخی داشته‌های خود مانند سیب، ورنی و لبنیات می‌توانیم آنان را برای سفر به منطقه خود آماده‌سازیم.

نماینده شورای اسلامی آذربایجان شرقی در شورای عالی استان‌ها ادامه داد: به نظر بنده ستادی برای رویداد ۲۰۱۸ در شهر اهر نیز تشکیل شود تا بتوانیم با تجمیع توانمندی‌ها و داشته‌های خود در مجموعه شهرستان بتوانیم در این فرصت ویژه موفق عمل نماییم و از کارشناسان خبره نیز استفاده کنیم.

وی به شعار انتخاباتی خود یعنی “عدالت محوری و توسعه پایدار” اشاره کرد و عنوان داشت: همان‌گونه که در دوران انتخابات نیز به سمع و نظر مردم عزیز شهر اهر رساندم “عدالت محوری و توسعه پایدار” در سرلوحه برنامه‌های برنده قرار دارد در شورای اسلامی آذربایجان شرقی نیز حرکت‌های خوبی آغازشده و این ‌روند ادامه خواهد داشت.

جعفری افزود: فعلاً متأسفانه آن‌گونه که بایدوشاید نتوانسته‌ایم برای مناطق حاشیه شهر کاری بکنیم در دوران انتخابات از نبود امکانات در آن مناطق انتقاد کرده‌ایم اکنون زمان آن است که با اتحاد اعضای شورا و شهرداری کاری جدی برای این مناطق انجام دهیم.

عضو شورای اسلامی شهر اهر با ذکر اینکه جلسات شورای اسلامی شهر اهر علنی و با حضور خبرنگاران برگزار شود گفت: داشتن تخصص، دردآشنای پرسنل شهرداری و آشنایی به مسائل عمرانی و شهرسازی از عواملی بود که مهندس کمال امید را برای سمت شهرداری اهر انتخاب کردیم و از وی درخواست می‌کنیم که منافع شهر را به منافع اشخاص ترجیح دهد تا بتوانیم با کمک یکدیگر نهایت خدمات ممکن را به مردم عزیز شهر اهر ارائه دهیم.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.