کد خبر : 112012
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 دسامبر 2017 - 18:32
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پیش از دعوت و جذب سرمایه گذار باید زمینه فعالیت را برایش هموار کنیم بسته هستند

پیش از دعوت و جذب سرمایه گذار باید زمینه فعالیت را برایش هموار کنیم

پیش از دعوت و جذب سرمایه گذار باید زمینه فعالیت را برایش هموار کنیم

سخنگوی شورای اسلامی شهر اهر با اشاره به اینکه اولین وظیفه اصحاب رسانه روشنگری صادقانه برای مردم است، گفت: اصحاب رسانه معلمان جامعه هستند و انتظار می‌رود نیازهای مردم را سنجیده و به مسئولین تحویل دهند.

به گزارش اهروصال؛ راضیه عباسی معروفان در نخستین نشست خبری شورای اسلامی شهر و شهردار اهر، اظهار کرد: امیدواریم این نشست‌ها باعث‌وبانی یکسری تحولات و تحرکات در شهر اهر باشد و اگر در این نشست‌ها به نتیجه و تحرکاتی نرسیم درواقع تمامی این‌ها اتلاف وقت است.

وی تأثیرگذاری و تحول‌آفرینی اصحاب رسانه را مشابه و همانند مجموعه آموزش‌وپرورش دانست، افزود: وقتی میهمانی به شهری می‌رود و به سیمای زیبا و دل‌نشین آن شهر می‌نگرد به‌خوبی می‌داند که چه نوع افکار و اندیشه بر همان شهر حاکم است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اهر با اشاره به اینکه اولین وظیفه اصحاب رسانه روشنگری صادقانه برای مردم است، ادامه داد: اصحاب رسانه معلمان جامعه هستند و انتظار می‌رود نیازهای مردم را سنجیده و به مسئولین تحویل دهند به‌طوری‌که اگر می‌بینیم شهرها و مناطقی در دنیا گردشگر پذیر هستند آن‌هم باید از تأثیرات رسانه‌هاست که نتوانسته زیبایی‌های همان شهرها و مناطق را به ملت‌ها بشناساند.

عباسی در ادامه بر لزوم ساماندهی مراسمت ترحیم در سطح شهر اهر به‌منظور جلوگیری از ریخت‌وپاش‌های اضافی تأکید کرد، گفت: متأسفانه تاکنون نتوانسته‌ایم برگزاری مراسمات ترحیم که عمدتاً تشریفاتی هستند را از ریشه حل کنیم به‌طوری‌که مردم در آخر هفته ازبس‌که مسجد گردی می‌کنند و در این خصوص دغدغه دارند بایستی ریشه‌ای حل شود.

وی بابیان اینکه مراسمات ترحیم در اهر نه‌تنها شأن مسلمانی نیست بلکه هرروز شاهد بروز بدعت‌هایی جدیدی نیز هستیم، ابراز داشت: همه خوب می‌دانند کسانی که به ضیافت نهار یا شام دعوت می‌شوند اگر توجه کنیم زیاد به غذا نیازمند نیستند درحالی‌که اگر هزینه‌های مراسمات ترحیم در مناطق حاشیه‌ای شهر اهر که خانواده‌های نیازمندی سکونت دارند و حتی مدارس برای رفع مشکلات آن‌ها هزینه شود یقیناً اجر آن بیشتر پخش غذا خواهد بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اهر انعکاس عملکرد صحیح مسئولان از سوی رسانه‌ها را اقدامی بدون اشکال عنوان کرد، بیان داشت: بسیاری از مسئولان غیربومی که به اهر آمده و رفته‌اند از این بابت که مردم غیر از کم‌وکاستی‌ها حداقل یک تشکر خالی هم نمی‌کنند ابراز گلایه می‌کنند و به نظر من این انتقاد بر همه ما وارد است.

عباسی در ادامه با تأکید بر اینکه پیش از دعوت و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی باید زمینه فعالیت و امنیت آن‌ها را تأمین کنیم و در این زمینه همه و همه از مسئولان تا شهروندان عادی وظیفه‌داریم، افزود: چطور ما حاضریم ده‌ها هزار نفر جوان بیکار را در آغوش بگیریم ولی حاضر نباشیم کسی بیاید برای جوانان بیکار اشتغال ایجاد کند تا از فلاکت فعلی رهایی یابیم درحالی‌که غیر ماکسی به این فکر نخواهد بود و هر مسئولی که می‌آید شاید بگوید من در شهر اهر فقط چند سال هستم مشکلات عمده آن به من ارتباطی ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.