کد خبر : 112006
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 دسامبر 2017 - 18:21
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای افزایش ارزش‌افزوده املاک شهرداری اهر دررسیدن به درآمد پایدار مؤثر است بسته هستند

افزایش ارزش‌افزوده املاک شهرداری اهر دررسیدن به درآمد پایدار مؤثر است

افزایش ارزش‌افزوده املاک شهرداری اهر دررسیدن به درآمد پایدار مؤثر است

بابایی: افزایش ارزش‌افزوده املاک شهرداری اهر و ایجاد بازارچه‌های صنایع‌دستی دررسیدن به درآمد پایدار مؤثر است.

به گزارش اهروصال؛ عضو شورای اسلامی شهر اهر گفت: افزایش ارزش‌افزوده املاک شهرداری اهر و ایجاد بازارچه‌های صنایع‌دستی دررسیدن به درآمد پایدار مؤثر است.

ابوالفضل بابایی دایلاری در نخستین نشست خبری شورای اسلامی شهر و شهردار اهر، اظهار کرد: به نظر من بهتر است در این نشست بیشتر اظهارات و نکته نظرات اصحاب رسانه را بشنویم و اینکه اگر سؤال، پیشنهاد و انتقادی وجود دارد به آن‌ها پاسخ دهیم.

وی تأکید کرد: بایستی در نشست‌ها از سخنان تکراری پرهیز کنیم و از طرفی به اعتقاد بنده پاسخ به انتقادات و پیشنهاد‌ها خبرنگاران که همواره انتقادات مردم را به شورا و شهرداری منتقل می‌کنند دهیم.

عضو شورای اسلامی شهر اهر بابیان اینکه رسانه‌ها در بیان نقاط شعف و قوت هر دستگاه و یا مجموعه‌ای نقش بسزایی را می‌توانند از خود ایفاء کنند، یادآور شد: هرگاه مسئولی انتقادی را می‌شنود قطعاً بر خود واجب می‌داند تا نکته ضعف خود را برطرف کند و از نگاهی دیگر برطرف کردن نقاط ضعف و مشکلات مردم نشان از تأثیرگذاری رسانه‌هاست.

بابایی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در خصوص این‌که ایجاد شعبه بانک شهر می‌تواند در درآمد و مدیریت منابع مالی مؤثر واقع شود آیا شورای شهر اهر برای راه‌اندازی شعبه این بانک اقدامی کرده‌اند یا خیر؟ گفت: طبق صحبت‌هایی که با معاون اعتبارات شمال غرب کشور بانک شهر مقرر شد تا محلی برای ایجاد بانک شهر مشخص کنیم که در مرحله اول باجه‌ای دایر و در ادامه مراحل به شعبه ارتقاء خواهد یافت.

وی با اشاره به روش‌های تأمین درآمد پایدار برای شهرداری اهر، بیان کرد: علاوه بر نکته نظارتی که همکاران مطرح کردند املاک بلااستفاده شهرداری اهر را بهسازی و تقویت و تغییر کاربری کنیم و امتیازات و ارتباطاتی که با راه و شهرسازی داریم می‌توانیم تدابیری اتخاذ کنیم تا ارزش‌افزوده املاک شهرداری را افزایش دهیم.

عضو شورای اسلامی شهر اهر به سهم نیم درصدی کتابخانه‌های عمومی شهرستان اهر از منابع درآمدی شهرداری نیز اشاره کرد، گفت: برابر قانون و مقرراتی که وجود بایستی سهم نیم درصدی کتابخانه‌ها را از عوارض ساختمانی و ماده ۱۰۰ به‌صورت مازاد اخذ کرده و سپس به کتابخانه‌های عمومی تخصیص دهد ولی متأسفانه این عوارض مازاد در شهر اهر اخذ نشده و عملاً شهرداری اهر تا به امروز هرچه پرداخت کرده از منابع خود شهرداری بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.