کد خبر : 111993
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 دسامبر 2017 - 18:06
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ماهانه ۱۰ میلیارد ریال اعتبار صرف پرداخت حقوق کارکنان شهرداری اهر می‌شود/از ۵۰۰ نفر کارکنان شهرداری تنها ۱۸۰ نفر دارای چارت سازمانی و مابقی مازاد است بسته هستند

ماهانه ۱۰ میلیارد ریال اعتبار صرف پرداخت حقوق کارکنان شهرداری اهر می‌شود/از ۵۰۰ نفر کارکنان شهرداری تنها ۱۸۰ نفر دارای چارت سازمانی و مابقی مازاد است

ماهانه ۱۰ میلیارد ریال اعتبار صرف پرداخت حقوق کارکنان شهرداری اهر می‌شود/از ۵۰۰ نفر کارکنان شهرداری تنها ۱۸۰ نفر دارای چارت سازمانی و مابقی مازاد است

سرپرست شهرداری اهر: باوجوداینکه چارت سازمانی شهرداری حدود ۱۸۰ نفر است در حال حاضر بیش از ۵۰۰ نفر در این شهرداری اعم از اداری و خدماتی مشغول به کار هستند و نیروهای مازاد بیشتر از نیروهای اصلی است و این امر دغدغه مهمی برای مسئولان استانی و شهری است.

به گزارش اهروصال، سرپرست شهرداری اهر گفت: باوجوداینکه چارت سازمانی شهرداری حدود ۱۸۰ نفر است در حال حاضر بیش از ۵۰۰ نفر در این شهرداری اعم از اداری و خدماتی مشغول به کار هستند و نیروهای مازاد بیشتر از نیروهای اصلی است و این امر دغدغه مهمی برای مسئولان استانی و شهری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، کمال امید ظهر امروز در نشست خبری اصحاب رسانه با شورای شهر و شهردار اهر اظهار داشت: اصحاب رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و خبرنگاران و اصحاب قلم باید در انتقال اخبار و رویدادهای خبری انصاف را رعایت کرده و از حاشیه پردازی بپرهیزند.

وی گفت: انتظار داریم در انتشار اخبار با رعایت انصاف، با انتقادات سازنده خود و ارائه راهکارها، باعث پیشرفت توسعه در حوزه عمران شهری باشیم و این امر درگرو همکاری دوجانبه است.

امید در ادامه به مشکلات و مسائل مختلف که شهرداری اهر با آن مواجه است اشاره کرد و افزود: باوجوداینکه چارت سازمانی شهرداری حدود ۱۸۰ نفر است در حال حاضر بیش از ۵۰۰ نفر در این شهرداری اعم از اداری و خدماتی و … مشغول به کار هستند و نیروهای مازاد بیشتر از نیروهای اصلی است و این امر دغدغه مهمی برای مسئولان استانی و شهری است زیرا ماهانه بیش از ۱۰ میلیارد ریال هزینه پرسنلی را برای شهرداری تحمیل می‌کند.

شهردار اهر افزود: این در حالی است که بدهی سنگین شهرداری از شهرداران قبلی تاکنون پرداخت‌نشده و باید در این زمینه مسئولان امر ما را یاری نمایند و شهرداری به‌تنهایی قادر به حل این معضل نیست.

وی، یکی از راه‌های حل مشکلات شهرداری را دریافت عوارض عنوان کرد و افزود: باوجوداینکه سعی شده در بسیاری از مناسبت‌ها با تخفیف برخی از بدهکاران عوارضی مجبور به پرداخت عوارض به شهرداری شوند اما باوجود تمهیدات لازم استقبال مناسبی از این امر نشده است، ولی امیدواریم باتدبیر شورای شهر امسال نیز تخفیف‌های ویژه در دهه فجر برای پرداخت عوارض شهرداری در نظر بگیرند تا با مراجعات مردمی و پرداخت بدهی‌های شهروندان برخی از مشکلات شهرداری مرتفع شود.

امید در ادامه افزود: در سال ۹۶ بودجه شهرداری اهر ۴۵۰ میلیارد ریال تعیین‌شده بود که متأسفانه تاکنون تنها ۳۰ درصد بودجه به این شهرداری محقق شده و این رقم کافی نیست و این در حالی است که در حوزه گردشگری از این مبلغ پیش‌بینی ۱۰ میلیارد تومان برای سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری در نظر گرفته‌شده که با این وضعیت امکان‌پذیر نیست.

وی در ادامه به مشکلات و راهکارهای ارائه‌شده توسط شهرداری در حل مشکلات شهری نیز اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با همکاری و تلاش همکاران در آماده کردن تجهیزات فصل سرد سال توانستیم ماشین‌آلات و وسایل برف‌روب را برای فصل زمستان آماده کنیم و در حال حاضر آمادگی کامل برای زمستان داریم.

امید در ادامه به عمران شهری نیز اشاره کرد و گفت: ساماندهی ورودی و خروجی شهر از دغدغه‌های اصلی است واصلی‌ترین کارهای اجرایی این شهرداری و مسئولان ذی‌ربط است که برای تسریع در حل مشکلات این حوزه اقدام عاجل کنند.

وی به ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان نیز اشاره کرد و افزود: در این خصوص پارک ولایت یکی از پتانسیل‌های شهرستان برای ماندگاری توریست‌ها و مسافرانی است که برای گردش از این منطقه عبور می‌کنند که با تقویت این ظرفیت می‌توانیم به ماندگاری و ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی در این منطقه کمک شایان کنیم.

امید ضرورت اتمام پروژه کمربند غربی، اجرای چندین پروژه خیابان‌کشی، ساماندهی آرامستان‌ های شهر، ساماندهی معابر و همچنین بالا بردن سرانه فضای سبز، نصب تمثال‌های مشاهیر، مفاخر شهر، تکمیل المان شهری، ساماندهی رودخانه کیچیک چای، اجرای کانال شله بران، انجام برنامه‌هایی برای آماده‌سازی منطقه رفاهی سد ستارخان و فندقلو برای ورود گردشگران و تعیین تکلیف میدان دواب و سی ان جی تاکید کرد و افزود برای اجرا و اتمام آن‌ها نیاز به اعتبار هنگفتی است.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.