کد خبر : 111990
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 دسامبر 2017 - 13:54
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آب‌درمانی یل سوئی جزء پروژه های در درست اقدام شهرداری است بسته هستند

آب‌درمانی یل سوئی جزء پروژه های در درست اقدام شهرداری است

آب‌درمانی یل سوئی جزء پروژه های در درست اقدام شهرداری است

علی اکبر زاده: سرمایه‌گذار پروژه آب‌درمانی یل سوئی اکنون در حال طی مراحل اداری و واگذاری زمین بوده و شورای اسلامی شهر اهر برخورد وظیفه می‌داند تا در حد توان و اختیارات با این سرمایه‌گذار همراهی و همکاری کند.

به گزارش اهروصال؛ رئیس شورای اسلامی شهر اهر گفت: شورای شهر اهر از روز نخست آغاز به کار درصدد ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری بوده البته این امر نیز نیاز به برنامه‌ریزی بلندمدت دارد و در این میان به جذب سرمایه‌گذار آن‌هم نیاز داریم.

صمد علی‌اکبر زاده اهری در نخستین نشست خبری شورای اسلامی شهر و شهردار اهر با اشاره به اینکه مجموعه شورا و شهرداری اهر نیازمند همفکری اصحاب رسانه است، اظهار کرد: بنده معتقدم ما هم خدمت گذاران مردم هستیم پس بنابراین انتظار داریم تا با همدلی و همراهی اصحاب رسانه و مسئولان شهرستانی بتوانیم به خواسته‌های مردم جامع عمل بپوشانیم.

وی ادامه داد: هر کس به طریقی اصحاب رسانه با رسانه‌اش، مسئول با مدیریت اش، سرمایه‌گذار با سرمایه خود و دانش‌آموختگان با علم خود در قبال شهر اهر و شهروندان وظیفه‌ای سنگین بر دوش دارد بنده نیز بنه به‌عنوان رئیس شورا بلکه به‌عنوان ‌یک پیشکسوت علاقه‌مندم تا با همراهی و همدلی در شهر اهر اتفاق و اتحاد بیافرینیم و حتی این را درک کرده‌ام که با اتحاد می‌توان از سد تمامی مشکلات گذر کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اهر در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا شورا و شهرداری اهر برای درآمد پایدار برنامه‌ای دارند یا خیر؟ گفت: شورای شهر اهر از روز نخست آغاز به کار درصدد ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری بوده البته این امر نیز نیاز به برنامه‌ریزی بلندمدت دارد و در این میان به جذب سرمایه‌گذار آن‌هم نیاز داریم.

علی‌اکبر زاده فعالیت کارخانه آسفالت شهرداری اهر را یکی از زمینه‌های درآمد پایدار عنوان کرد، بیان داشت: متأسفانه در حال حاضر که شهرداری اهر هیچ‌گونه سهمیه قیر رایگان ندارد و از طرفی هم متعهد به آسفالت‌ریزی کوچه‌ها هستیم به‌ناچار مجبور به خرید آسفالت هستیم ولی در مناقصه نیز پیمانکار یا نتوانست قیر موردنیاز را تأمین کند یا اینکه دلیل دیگری داشت که آسفالت‌ریزی کوچه‌هایی که شهرداری بر آن‌ها تعهد دارد را نیمه‌تمام گذاشت.

وی اضافه کرد: البته اعضای شورای شهر و شهردار اهر برای تأمین قیر جهت آسفالت‌ریزی معابر و کوچه‌ها از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند اما نباید نادیده گرفت که اگر بتوانیم حداقل روزانه ۸۰ تن آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری هم تولید کنیم برای شهرداری اهر درآمد محسوب می‌شود چراکه از هزینه کرد به‌نوعی جلوگیری خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اهر بابیان اینکه اعضای شورای شهر اهر برای رسیدن به درآمد پایدار بیکار ننشسته و تلاش می‌کند، گفت: یکی دیگر برنامه‌های ما برای درآمد پایدار به دست گرفتن امور پارک جنگلی فندق لو بوده و حداقل اگر بتوانیم ۱۰ درصد مسافرانی به سمت شهرستان هم‌جوار می‌روند را به این پارک جنگلی هدایت کنیم برای شهرداری اهر منبع درآمدی خواهد بود.

علی‌اکبر زاده پروژه آب‌درمانی یل سوئی را جزو پروژه‌های مورد پیگیری شورای اسلامی شهر اهر ذکر کرد، افزود: سرمایه‌گذار پروژه آب‌درمانی یل سوئی اکنون در حال طی مراحل اداری و واگذاری زمین بوده و شورای اسلامی شهر اهر برخورد وظیفه می‌داند تا در حد توان و اختیارات با این سرمایه‌گذار همراهی و همکاری کند.

شورای اسلامی شهر اهر هر هفته در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه جلسات علنی دارد و اصلاً جلسه غیرعلنی نداریم البته اصحاب رسانه نیز برای حضور در جلسات آزاد هستند و هر موقع خواستند می‌توانند در جلسات حضور یابند، ابراز داشت: متأسفانه بیشتر ارباب‌رجوع شورا به خاطر مشکلات شخصی بوده و تاکنون موردی نبوده که شخصی به خاطر منافع شهر به شورا مراجعه کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.