کد خبر : 111988
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 دسامبر 2017 - 13:39
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای برای پیشرفت کشور باید تفکر بسیجی را گسترش دهیم / نباید در جذب بسیجیان سلیقه ای عمل شود بسته هستند

برای پیشرفت کشور باید تفکر بسیجی را گسترش دهیم / نباید در جذب بسیجیان سلیقه ای عمل شود

برای پیشرفت کشور باید تفکر بسیجی را گسترش دهیم / نباید در جذب بسیجیان سلیقه ای عمل شود

سردار اصغر عباسقلیزاده: همان‌طور که مستحضر هستید و از بیانات مقام معظم رهبری (مدظله) بسیج یک هدیه الهی برای مردم ایران است که به دل امام خمینی (ره) الهام شد و فرمان تشکیل را دادند وگرنه همان اوایل انقلاب کار انقلاب تمام‌شده بود و وظیفه سپاه نیز سازمان‌دهی و خدمت‌رسانی به بسیج است.

به گزارش اهروصال؛ سردار اصغر عباسقلیزاده؛ جانشین فرمانده سپاه عاشورا؛ در مراسم معارفه جانشین سپاه ناحیه اهر؛ گفت: همان‌طور که مستحضر هستید و از بیانات مقام معظم رهبری (مدظله) بسیج یک هدیه الهی برای مردم ایران است که به دل امام خمینی (ره) الهام شد و فرمان تشکیل را دادند وگرنه همان اوایل انقلاب کار انقلاب تمام‌شده بود و وظیفه سپاه نیز سازمان‌دهی و خدمت‌رسانی به بسیج است.

وی در ادامه مطرح کرد: ما اگر بخواهیم به تکلیف انقلابی خود عمل کنیم باید به‌صورت کامل و در تمامی سطوح و زمینه‌ها در خدمت بسیج باشیم.

حفظ و تداوم انقلاب و ادای دین به اهل‌بیت (ع) فقط در این راستا است و باید با جذب و حضور حداکثری بسیج و همراه نگه‌داشتن بسیجیان در کنار آرمان‌های انقلاب به این وظیفه عمل کنیم.

وی افزود: اگر ما در تمامی برهه‌های انقلاب را بنگریم نقش‌آفرینی که بسیج کرده است بی‌بدیل بوده و در حقیقت انقلاب مدیون بسیج و بسیجیان نیز مدیون انقلاب و ولایت هستند.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا اظهار داشت: اگر ما شاهد هستیم که دشمن بااین‌همه توطئه‌های مختلف نتوانسته است پیروز شود در مرحله اول مدیون رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله) و در مرحله دوم مدیون بسیج و پاسداران انقلاب اسلامی هستیم. ما اگر بخواهیم دین خود را نسبت به شهدا عمل کنیم باید ابتدا خودسازی بکنیم و پس‌ازآن بتوانیم اکثریت برادران و خواهران را همگام با انقلاب بکنیم.

عمده‌ترین تلاش دشمن ایجاد تفرقه در بین مردم بوده و سعی می‌کند آمار همراهان انقلاب را کمتر کند ما نیز برای مقابله با این مکر دشمن باید سعی کنیم تا مردم را همراه با انقلاب و بسیج کنیم.

سردار عباسقلیزاده اذعان داشت: پیشرفت‌های ما در تمامی زمینه‌های از اقتصادی، سیاسی و علمی اگر موفقیتی را دست‌یافته‌ایم در سایه بسیج و بسیجی بوده است و امید مقام معظم رهبری (مدظله) نیز به بسیجیان است.

وی خاطرنشان کرد: شاید ما برای برخی چیزها خودمان حساس باشیم مانند اخلاق و پوشش ولی این حساسیت‌ها بیشتر جنبه شخصی دارد و باید حساسیت اصلی ما جذب حداکثری بسیج باشد. ما باید سعه‌صدر داشته باشیم و نباید باعث دفع جوانان بشویم و باید این طرز تفکر را گسترش دهیم تا مردم بدانند که اگر می‌خواهند پیشرفت کنند بهترین راه را برای پیشرفت رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله) بدانند.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا در پایان عنوان کرد: بسیجیان که فعال یا کادر هستند باید در جهت خدمت به انقلاب اسلامی گام بردارند و گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری (مدظله) باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.