کد خبر : 111958
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 دسامبر 2017 - 18:44
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای انتخاب قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی مقدمات نابودی اسرائیل را فراهم می کند بسته هستند

انتخاب قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی مقدمات نابودی اسرائیل را فراهم می کند

انتخاب قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی مقدمات نابودی اسرائیل را فراهم می کند

آیت الله حاجی زاده: آمریکا و صهیونیست‌ها سعی دارند ملت ایران را بشکنند ولی دیوانگی خودشان در انتخاب قدس به‌عنوان پایتخت رژیم اشغالگر اسرائیل باعث نزدیک‌تر شدن نابودی اسرائیل شد.

به گزارش اهروصال؛ آیت‌الله حاجی‌زاده؛ امام‌جمعه اهر در مراسم اعزام مددجویان کمیته امداد به مشهد مقدس؛ گفت: وقتی شخصی را برای زیارت مشهد مقدس و سایر اماکن مذهبی می‌فرستید در ثواب آن نیز شریک هستید.

وی در ادامه افزود: افرادی که تشرف پیدا می‌کنند باید چند نکته مهم را در نظر داشته باشند و اولین آن شکر گذاری است؛ افرادی که تشرف پیدا می‌کنند باید شکر گذار باشند که توانسته‌اند به مرقد مطهر رضوی تشرف پیدا کنند زیرا در روایات آمده است که ثواب زیارت امام رضا (ع) بیشتر از زیارت مرقد امام حسین (ع) و علت آن غریب بودن امام رضا (ع) است.

امام‌جمعه اهر خاطرنشان کرد: در روایت دیگری از شخص امام رضا (ع) داریم که هرکس اسباب خود را جمع کند و سوار مرکب خود شود به زیارت من (امام رضا (ع)) در طوس خراسان بیاید خداوند تمام دعاهایش را قبول و گناهانش را پاک می‌کند و برایش ثواب هزار عدد و هزار عمره می‌نویسد و مانند آن است که مرقد جدم حضرت محمد (ص) را زیارت کرده باشد و همچنین خود و پدرش را نزد خداوند شفاعت می‌کنیم.

وی مطرح کرد: وقتی به زیارت امام معصوم می‌رویم درواقع به او می‌گوییم که شمارا دوست خود می‌پنداریم و بایستی رفتار مابعد از زیارت بهتر شود و سعی کنیم رفتار خود را شبیه امام معصوم کنیم.

حاجی‌زاده عنوان کرد: محبت به اهل‌بیت (ع) باعث شد از شر استکبار جهانی خلاص شویم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آمریکا و صهیونیست‌ها سعی دارند ملت ایران را بشکنند ولی دیوانگی خودشان در انتخاب قدس به‌عنوان پایتخت رژیم اشغالگر اسرائیل باعث نزدیک‌تر شدن نابودی اسرائیل شد. همان‌گونه که داعش توسط ایران نابود شد؛ اسرائیل نیز نابود خواهد شد و انشا الله این عمل مقدمه ظهور امام زمان (عج) را فراهم خواهد ساخت.

انتهای پیام/

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.