کد خبر : 111949
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 دسامبر 2017 - 17:01
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مسئولان باید دیدگاه خود را نسبت به رسانه ها تغییر دهند / هیچ دستگاهی خود را ملزم به حل مشکلات بیمه‌ای خبرنگاران نمی‌داند بسته هستند

مسئولان باید دیدگاه خود را نسبت به رسانه ها تغییر دهند / هیچ دستگاهی خود را ملزم به حل مشکلات بیمه‌ای خبرنگاران نمی‌داند

مسئولان باید دیدگاه خود را نسبت به رسانه ها تغییر دهند / هیچ دستگاهی خود را ملزم به حل مشکلات بیمه‌ای خبرنگاران نمی‌داند

اصغر محمود آبادی: متأسفانه با گذشت چندین سال از زلزله ارسباران تکمیل این اثر تاریخی با کندی صورت می‌گیرد.

به گزارش اهروصال؛ اصغر محمودآبادی صبح امروز در نشست صمیمی اهالی فرهنگی و هنر با نماینده مردم اهر و هریس در مجلس، با انتقاد از کندی عملیات اجرایی مرمت و بازسازی بقعه شیخ شهاب‌الدین اظهار داشت: متأسفانه با گذشت چندین سال از زلزله ارسباران تکمیل این اثر تاریخی با کندی صورت می‌گیرد.

مدیر یکی از آموزشکده‌های موسیقی نیز که مولف یکی از  کتب شاخص در حوزه موسیقی است از عدم حمایت‌های لازم از فعالان موسیقی انتقاد کرد و خواستار حمایت از فعالان این عرصه شد.

مدیر مسوول هفته نامه نسیم قره‌داغ نیز بر توجه جدی به اصحاب رسانه و قلم تأکید کرد و افزود: نباید از اصحاب رسانه و مطبوعات استفاده ابزاری کرد.

عارف گوزلی گفت: باید مسوولان نگاهشان را نسبت به مطبوعات و رسانه‌ها عوض کنند و از این ظرفیت برای پیشرفت و توسعه استفاده لازم و کافی داشته باشند.

هیچ دستگاهی خود را ملزم به حل مشکلات بیمه‌ای خبرنگاران نمی‌داند

مدیر مسوول ماهنامه شیور ارسباران گفت: متأسفانه با وجود پیگیری‌های لازم از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و تأمین اجتماعی هیچ دستگاهی خود را ملزم به حل مشکلات بیمه‌ای خبرنگاران نمی‌داند.

حسن بالاگر گفت: با وجود پیگیری‌های متعدد از دستگاه‌های ذی‌ربط و مجاری قانونی مشکلات بیمه خبرنگاران محلی حل نشده  و به قوت خود باقی است و تاکنون موفق به بیمه خبرنگاران محلی شهرستان نشده‌ایم.

وی راه‌اندازی تشکل‌های صنفی و قانونی را برای حمایت از این قشر خدوم و زحمتکش ضروری برشمرد و خواستار حمایت دولت و مجلس از فعالان عرصه فرهنگ و هنر شد.

این فعال رسانه‌ای گفت: متأسفانه نشریات محلی هیچ درآمدی برای تأمین هزینه چاپ و انتشار ندارند و اگر حمایت‌های اساسی از نشریات منطقه‌ای صورت نگیرد در آینده با مشکل مواجه ‌خواهند شد.

در ادامه این جلسه اکثر فعالان عرصه فرهنگ، هنر و ادب مسائل و مشکلات خود را در یک جمع صمیمی با نماینده مردم اهر و هریس در میان گذاشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.