کد خبر : 111892
تاریخ انتشار : جمعه 8 دسامبر 2017 - 18:24
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آمریکا باعث تنش در منطقه است / ملت مسلمان با اتحاد خود نقشه های آمریکا را نقشه بر آب می کند بسته هستند

آمریکا باعث تنش در منطقه است / ملت مسلمان با اتحاد خود نقشه های آمریکا را نقشه بر آب می کند

آمریکا باعث تنش در منطقه است / ملت مسلمان با اتحاد خود نقشه های آمریکا را نقشه بر آب می کند

آیت الله حاجی زاده: در سال ۱۹۴۸ میلادی انگلیس و آمریکا با همکاری هم فلسطین را اشغال کردند تا در اختیار صهیونیست قرار دهند تا کشوری به نان اسرائیل را تشکیل دهد.

به گزارش اهروصال؛ آیت‌الله حاجی‌زاده؛ امام‌جمعه اهر؛ در خطبه‌های نماز جمعه؛ ضمن اشاره به اینکه فراعنه روزگار باید در انتظار انتقام الهی باشند؛ اظهار داشت: در سال ۱۹۴۸ میلادی انگلیس و آمریکا با همکاری هم فلسطین را اشغال کردند تا در اختیار صهیونیست قرار دهند تا کشوری به نان اسرائیل را تشکیل دهد. اکنون دولت‌مردان آمریکا با ایجاد ناامنی در منطقه خاورمیانه سعی در تأمین امنیت اسرائیل دارند.

وی در ادامه افزود: حال امروز استکبار جهانی دید که داعش در حال انقراض است به دنبال ایجاد تنش‌های دیگری در منطقه بود و امروز با اعلام قبول قدس به‌عنوان پایتخت اسرائیل غاصب سعی دررسیدن به این هدف خوددارند. این تصمیم به‌قدری مغرضانه است که حتی کشورهای اروپایی نیز قدس را به‌عنوان پایتخت قبول نکرده‌اند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز پس از نماز جمعه و طی راهپیمایی این اقدام آمریکا را محکوم می‌کنیم و فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهیم تا آمریکا بداند زمان آن‌که خود را کدخدای عالم بداند گذشته است و ملت مسلمان هیچ اعتنایی به سخنان ترامپ نمی‌کند.

امام‌جمعه اهر مطرح کرد: وقتی‌که آخرین دژ داعش نابود شد رئیس سازمان CIA آمریکا نامه‌ای به سردار سلیمانی فرستاد و سردار سلیمانی آن نامه را قبول نکردند و گفتند: ما هیچ سخنی با آمریکا نداریم و هیچ ترسی از امسال شما در دل ما جایی ندارد. به لطف خدا اتحاد مسلمانان تمام نقشه‌های صهیونیست‌ها را نقشه بر آب کرده است.

وی در رابطه با حقوق بشر آمریکایی اذعان داشت: حقوق بشر اصلی همان قرآن و قوانین اسلام است نه آن چیزی که در سازمان ملل تصویب‌شده است. آیا اتفاقی که در یمن افتاده نقض حقوق بشر نیست؟

آیت‌الله حاجی‌زاده در پایان مطرح کرد: نباید اجازه بدهیم یاد شهدا از خاطر ما فراموش شود و باید جوانان ما شهدا را اسوه و الگوی خود قرار دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.