کد خبر : 111864
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 7 دسامبر 2017 - 23:28
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مشکل اصلی قشر تحصیل کرده بیکاری است بسته هستند

مشکل اصلی قشر تحصیل کرده بیکاری است

مشکل اصلی قشر تحصیل کرده بیکاری است

بیت الله عبدالهی: متأسفانه یکی از معضلات و مشکلات جامعه امروزی به خصوص قشر تحصیل‌کرده، مشکل اشتغال و بیکاری جوانان است و تلاش ما براین است که متناسب با ظرفیت‌های منطقه زمینه را برای سرمایه‌گذاری متقاضیان در زمینه‌های مختلف کشاورزی، معدنی، گردشگری و صنایع تبدیلی فراهم کنیم.

به گزارش اهروصال؛ بیت‌الله عبداللهی بعد از ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر بر ضرورت استفاده از افکار و اندیشه‌های دانشجویان بر پیشرفت و سازندگی کشور تأکید کرد و اظهار داشت: این قشر فهیم و خلاق در طول تاریخ پیشتاز و پیشرو بوده‌اند و در آینده نیز به عنوان آینده‌سازان و افراد تأثیرگذار در جامعه سهم مهمی در عمران، آبادانی و توسعه کشور خواهند داشت.

این مقام مسؤول افزود: متأسفانه یکی از معضلات و مشکلات جامعه امروزی به خصوص قشر تحصیل‌کرده، مشکل اشتغال و بیکاری جوانان است و تلاش ما براین است که متناسب با ظرفیت‌های منطقه زمینه را برای سرمایه‌گذاری متقاضیان در زمینه‌های مختلف کشاورزی، معدنی، گردشگری و صنایع تبدیلی فراهم کنیم.

وی، بخش کشاورزی را از ظرفیت‌های مهم شهرستان برشمرد و گفت: متأسفانه این بخش به دلیل ضعف برنامه‌ریزی از مشکلات متعددی رنج می‌برند و مدیران کشاورزی و فعالان این حوزه باید با تدبیر لازم علاوه بر فراهم کردن زمینه‌های صادرات برای میوه‌های سردرختی به خصوص سیب، زمینه برای راه‌اندازی صنایع تبدیلی را فراهم کنند تا زحمات و دسترنج یک ساله باغداران با قیمت نازل نصیب دلالان نشود.

عبداللهی،حمایت از سرمایه‌گذاران را یکی از اولویت‌ها و اهداف اصلی مسؤولان ارشد شهرستان ذکر کرد و افزود: هر سرمایه‌گذاری که بخواهد در این شهرستان سرمایه‌گذاری کند، دستش را می‌بوسیم و آماده هر نوع همکاری در جهت پیشرفت امور اداری و بانکی هستیم.

این نماینده مجلس تصریح کرد: جوانان امید آینده کشور هستند و تمام تلاش و هم و غم ما برای این است که زمینه برای فعالیت‌های این عزیزان در خود منطقه فراهم شود و در این راستا فعالیت‌های معدنی شهرستان را در معدن «انجرد» و «زگلیگ» فعال کرده‌ایم که امیدواریم با بهره‌برداری از این پروژه‌ها شاهد اشتغال پایدار در منطقه باشیم.

نماینده مردم اهر و هریس در پاسخ به پرسش دانشجویان در خصوص جاده اهر – تبریز افزود: تمام تلاش مسؤولان کشوری، استانی و شهرستان براین است که این پروژه به صورت کامل در سال ۹۷ به اتمام برسد و قطعاً این تلاش نتیجه خواهد داد چون یکی از موانع پیشرفت و توسعه شهرستان راه اهر- تبریز است و در این راستا همه مسؤولان یکصدا هستند تا این امر مهم محقق شود.

وی تأکید کرد: اگر درآمدزایی و رونق اقتصادی در منطقه نباشد و اشتغال محقق نشود، قطعاً سایر موارد در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیز تحت‌الشعاع قرار خواهد گرفت و باید همه ما در تحقق امر اشتغال تلاش مضاعف کنیم تا منویات مقام معظم رهبری در امر اشتغال و سرمایه‌گذاری محقق شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.