کد خبر : 111862
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 7 دسامبر 2017 - 23:24
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دولت باید از پرسشگری دانشجویان استقبال کند بسته هستند

دولت باید از پرسشگری دانشجویان استقبال کند

دولت باید از پرسشگری دانشجویان استقبال کند

محمودی: انتقاد حق دانشجویان است و دولت و زیرمجموعه آن ازاین‌گونه برنامه‌ها، پرسشگری و انتقادات دانشجویان حتی از دولت استقبال می‌کنند و به آن افتخار دارند.

به گزارش اهروصال؛ زاهد محمودی بعدازظهر امروز در جمع اساتید و دانشجویان اظهار کرد: انتقاد حق دانشجویان است و دولت و زیرمجموعه آن ازاین‌گونه برنامه‌ها، پرسشگری و انتقادات دانشجویان حتی از دولت استقبال می‌کنند و به آن افتخار دارند.

وی گفت: همه ما باید با بالا بردن ظرفیت انتقادپذیری، از این ظرفیت دانشجویی در جهت پیشرفت جامعه استفاده لازم و کافی را ببریم و اگر در جامعه انتقاد نباشد قطعاً خلاقیت و نوآوری نیز نخواهد بود و ما ازاین‌گونه پیشنهاد‌های سازنده قشر فهیم و عظیم دانشجو حمایت می‌کنیم.

رئیس شورای اداری شهرستان اهر، بزرگ‌ترین دغدغه مسئولان را بیکاری جوانان و تلاش برای فارغ‌التحصیلان مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها برشمرد و افزود: همه باید تلاش کنیم تا با بهره‌مندی از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها و با راهکارهای عملی در جهت تبدیل علم به ثروت و بهره‌مندی از فناوری‌های نوین و دانش‌بنیان استفاده کرده و زمینه رشد و توسعه کشور را فراهم کنیم.

فرماندار اهر تأکید کرد: تلاش همه مجموعه دولت بر این است که برنامه‌ها و رویکردهای اصلی دولت تدبیر و امید در زمینه‌های مختلف برای رفاه عمومی محقق شود.

محمودی با تأکید بر تقویت برنامه‌های پژوهشی، تحقیقاتی و دانش‌بنیان افزود: دانشگاه‌ها نقش محوری در توسعه دارند و انتظار داریم دانشگاه‌ها با برنامه‌ریزی لازم، زمینه‌ مشارکت اساتید و دانشجویان در این‌گونه طرح‌ها را  فراهم کرده و گام‌های عملی در تولید علم و فناوری‌های نوین و روز دنیا بردارند.

وی با تأکید دسترسی آزاد به اطلاعات و دستاوردهای نوین، به‌خصوص استفاده لازم از فضای مجازی برای فعالیت‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی اظهار کرد: اگر برنامه‌ریزی لازم از سوی دانشگاه‌ها و دانشجویان صورت گیرد، آینده‌ای روشن داشته و شاهد پیشرفت‌های چشمگیر در حوزه فناوری‌های نوین خواهیم بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.