کد خبر : 111860
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 7 دسامبر 2017 - 23:12
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای شعار مرگ بر آمریکا دانشجویان رعب و وحشت بر دل هیئت اعزامی آمریکا انداخته است بسته هستند

شعار مرگ بر آمریکا دانشجویان رعب و وحشت بر دل هیئت اعزامی آمریکا انداخته است

شعار مرگ بر آمریکا دانشجویان رعب و وحشت بر دل هیئت اعزامی آمریکا انداخته است

آیت الله حاجی زاده: دانشگاهیان شعار «مرگ بر آمریکا» را برای نخستین بار سر داده و در کشور طنین‌انداز کردند تا رعب و وحشت بر دل هیئت اعزامی آمریکا و عوامل رژیم اندازند.

به گزارش اهروصال؛ آیت الله جواد حاجی‌زاده؛ امام جمعه اهر؛ بعدازظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با گرامیداشت یاد و نام شهدای دانشجویی که ۱۶ آذر به نام شهدای دانشجو نام‌گذاری شده، اظهار کرد: نخستین شعار «مرگ بر آمریکا» پس از شهادت سه دانشجو به دست رژیم طاغوت انجام شد.

وی گفت: دانشگاهیان شعار «مرگ بر آمریکا» را برای نخستین بار سر داده و در کشور طنین‌انداز کردند تا رعب و وحشت بر دل هیئت اعزامی آمریکا و عوامل رژیم اندازند.

حاجی‌زاده تأکید کرد: دانشجویان باید همواره آگاه به مقتضیات زمان و همیشه پیشرو در مسائل اجتماعی، فرهنگی و جمعی جامعه باشند.

وی افزود: دانشجویان در کنار علم‌آموزی به مسائل معنوی و دینی توجه ویژه داشته باشند که علم، معنویت و مسائل دینی لازم و ملزوم یکدیگرند و اگر توأمان به این موارد اهتمام شود قطعاً راه پیشرفت و ترقی در جامعه فراهم خواهد شد.

امام‌جمعه اهر گفت: دانشگاه‌ها و مراکز حوزوی، مراکز تحقیق، پژوهش و علم‌آموزی هستند و باید دانشجویان و دست‌اندرکاران این مراکز در راستای منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری که از دانشجویان به‌عنوان افسران فرهنگی جامعه یادکرده‌اند، در جهت تحقق منویات معظم له گام‌های عملی بردارند.

حاجی‌زاده افزود: دانشجویان در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی فعالیت تأثیرگذاری داشتند و در طول هشت سال دفاع مقدس با حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل با خون خود انقلاب اسلامی را بیمه کردند.

امام‌جمعه اهر تأکید کرد: بعد از هشت سال دفاع مقدس نیز درصحنه علم، تحقیق و پژوهش گام‌های عملی برداشته‌اند و اختراعات و ابداعات در حوزه فناوری‌های نوین در کشور مدیون این دانشجویان خلاق در کشور است.

وی گفت: جامعه به وجود این نخبگان افتخار می‌کند که با بومی‌سازی فناوری‌های نوین گام‌های جدی در خودکفایی عرصه‌های دفاعی، پزشکی، دارویی، نانو و سایر زمینه‌ها را میسر کرده‌اند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.