کد خبر : 111569
تاریخ انتشار : جمعه 1 دسامبر 2017 - 19:32
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اگر زمانی کارگردانی کنم ارسباران را به عنوان بهترین لوکیشن انتخاب می کنم بسته هستند

اگر زمانی کارگردانی کنم ارسباران را به عنوان بهترین لوکیشن انتخاب می کنم

اگر زمانی کارگردانی کنم ارسباران را به عنوان بهترین لوکیشن انتخاب می کنم

خانم عصمت عسگری؛ اولین بازیگر زن تبریز در گفتگو با اهروصال گفت: اگر زمانی کارگردانی کنم منطقه ارسباران را به عنوان لوکیشن فیلم برداری انتخاب خواهم کرد زیرا با زیبایی منحصر به فردخود بهترین لوکیشن برای فیلم برداری است.

خانم عصمت عسگری؛ اولین بازیگر زن تبریز در گفتگو با اهروصال گفت: اگر زمانی کارگردانی کنم منطقه ارسباران را به عنوان لوکیشن فیلم برداری انتخاب خواهم کرد زیرا با زیبایی منحصر به فردخود بهترین لوکیشن برای فیلم برداری است.

خانم عصمت عسگری،  متولد زنجان و بزرگ شده تهران است. وی کار خود را به صورت رسمی ازسال ۶۹ شروع کرده  و اولین بازیگر زن صدا و سیمای مرکز تبریز شناخته است.

بسم الله الرحمن الرحیم؛ با تشکر از شما که دعوت ما را قبول کرده اید؛ لطفا برایمان از کار های در حال ساخت و چند کار که قبلا کار کرده اید بگویید تا خوانندگان ما بیشتر با شما آشنا شوند؟

بسم الله الرحمن الرحیم؛ بنده نیز به نوبه خود از شما بابت دعوت خود کمال تشکر را دارم؛ از کارهای اینجانب می توان به جمعه گوروشی، تله سینمایی تولد یک پرنده، دزد و نابغه، داماد تنها، سریال ارثیه عمه خانوم، مجموعه بیزیم کوچه، مجموعه سولایلخ، سریال رد پای مادر، عروس مشکل پسند و برخی دیگر که شاید نامشان را به خاطر نداشته باشم اشاره کرد.

همچنین این روزها فیلم سینمایی سلام یاشاییش دررابطه با کودکان سرطانی را کار کرده ام که با همکاری هنرمندانی از تهران بوده است و همینطور به زودی پروژه جدیدم را شروع خواهم کرد.

نظرتان درمورد فضای کار بازیگری چیه؟

محیط کاری بسته به همکارانی دارد که در اطرافمان هستند. درهر کاری الگوی مثبت مایه پیشرفت میشود ولی برخی مواقع افراد منفی نیز ممکن است پیدا شود.

چه مشکلی بر سر راهتان بود؟

مشکلات زیادی وجود داشت سالی که من بازیگر شدم هنوز ذهنیت قبل از انقلاب برای بازیگر وجود داشت و کسی بازیگری را قبول نداشت. من وقتی به صدا و سیمای تبریز آمدم بازیگر زن نبود و به قول آقای هاشم چاووشی آقایی چادر به سر کرده و نقش زن ایفا می کرد.

سخنی با جوانان هنرمند و علاقه مند به بازیگری دارید بفرمایید؟

جوانان عزیز و هنرمند اهر از شما مهربانان خواهش می کنم از طریق دانشگاه وارد عرصه شوید اکثر هنرمندان به بازیگری به چشم شغل نگاه نمیکنند . بازیگری باید شغل دوم باشد. و از جوانان عزیز اهر میخواهم با چشم باز به سمت هنر و هنرمندی گرایش پیدا کنند.

آیا عرصه هنر برای یک بانو و خصوصا شهرستانی ها میدان همواری هست؟

خیر اصلا نیست. چون تو شهرستان حرافی و سخن چینی بازارش داغ است و به خصوص بازیگران و افراد مشهور همیشه مورد اتهام و در هدف شایعات بی اساس قرار می گیرند.

برای حمایت از هنرمندان باید چه کاری انجام داد ؟

تعریف از هنر و هنرمند باید رسانه ای شود. خود صدا و سیما باید به هنرمندش ارزش دهد و مرتب به برنامه های زنده دعوت کند. از هنرمند تجلیل شود تا هنرمندان نیز بتوانند به خوبی و با علاقه به کار خود ادامه دهند.

بعنوان هنرمند پیشکوست این عرصه برای هنرمندان علاقه مند چه گامی میتوانید بردارید؟

بنده در جشنواره تئاتر اهر در این شهر حضور داشتم با توجه به علاقه مندی جوانان به این رشته سعی میکنم خانه سینما رفته و کارگردانان را به این منطقه بکشانم.اگر زمانی خودم کارگردانی کنم به عنوان بهترین لوکیشن، منطقه ارسباران را انتخاب می کنم زیرا زیبایی این منطقه وصف ناپذیر است. من به جوانان اهر افتخار می کنم. این جوانان در عرصه ورزش پیشرو و پیشگام هستند.

به غیر از بازیگری به کار دیگری مشغول بوده اید؟

بنده مربی ورزش بانوان در رشته دو و میدانی و پرش ارتفاع هستم و چند سالی قهرمان تیم ملی ایران بودم .  در دوره بازی های آسیایی در ایران مقام سوم را کسب کردم و مقام اول پرش ارتفاع را دارا هستم و در حال حاضر حرکات اصلاح درمانی کار می کنم.

 

خبرنگار و مصاحبه گر: حمیده جعفری

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.