کد خبر : 11132
تاریخ انتشار : جمعه 13 مارس 2015 - 8:22
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای عباسی: حواشی تبریز ما را اذیت می‌کند/ بازیکنان نباید مغرور شوند، انتظار ما بیشتر از این است بسته هستند

عباسی: حواشی تبریز ما را اذیت می‌کند/ بازیکنان نباید مغرور شوند، انتظار ما بیشتر از این است

عباسی: حواشی تبریز ما را اذیت می‌کند/ بازیکنان نباید مغرور شوند، انتظار ما بیشتر از این است

به گزارش اهروصال به نقل از خبرگزاری فارس سعید عباسی در خصوص اینکه تراکتورسازی توانست روز گذشته چهارمین برد پیاپی خود را در لیگ برتر جشن بگیرد و در کورس قهرمانی باقی بماند، اظهار داشت: خدا را شکر این برد حاصل یک کار گروهی و تیمی بود، ما هم‌اکنون سازماندهی خوبی پیدا کرده‌ایم و به

به گزارش اهروصال به نقل از خبرگزاری فارس سعید عباسی در خصوص اینکه تراکتورسازی توانست روز گذشته چهارمین برد پیاپی خود را در لیگ برتر جشن بگیرد و در کورس قهرمانی باقی بماند، اظهار داشت: خدا را شکر این برد حاصل یک کار گروهی و تیمی بود، ما هم‌اکنون سازماندهی خوبی پیدا کرده‌ایم و به آن چیزی که مدنظرمان بوده تا حدودی رسیده‌ایم، البته انتظار ما از تیم بیشتر از این است و امیدوارم در آینده بازی‌ها و نتایج بهتری را شاهد باشیم.

وی با اشاره به حضور تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: امیدوارم در ادامه بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم تا از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هم صعود کنیم. در لیگ برتر هم امیدوارم شرایط خوبی داشته باشیم و بتوانیم امتیازها را کسب کنیم، البته بازیکنان نباید مغرور شوند و باید سعی و تلاش خود را بیشتر کنند. حواشی استان ما را اذیت می‌کند که امیدارم این مسائل هر چه زودتر از بین برود. ما با بازیکنان صحبت خواهیم کرد تا وضعیت بهتری در آسیا و لیگ برتر داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص اینکه چند درصد شانس قهرمانی برای این تیم قائل است، گفت: ما فقط برای قهرمانی تلاش می‌کنیم و در این زمینه هر کاری از دستمان بربیاید انجام می‌دهیم. پاداش برد مقابل پرسپولیس و راه‌آهن را طی روزهای آینده پرداخت خواهیم کرد تا بازیکنان از لحاظ روحی و روانی نیز مشکلی نداشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.