کد خبر : 111296
تاریخ انتشار : جمعه 24 نوامبر 2017 - 14:01
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای هیچ قدرتی نمی تواند نظام جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند / نابودی داعش حاصل تفکر بسیجی است بسته هستند

هیچ قدرتی نمی تواند نظام جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند / نابودی داعش حاصل تفکر بسیجی است

هیچ قدرتی نمی تواند نظام جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند / نابودی داعش حاصل تفکر بسیجی است

حجت الاسلام ممی زاده: ما امروزه باید از همه امکانات روز بهره‌مند شویم برای ایجاد رعب و وحشت در دل دشمنان خدا و دشمنان انقلاب اسلامی ایران، زیرا دشمنان خدا دشمنان ما نیز هستند.

به گزارش اهروصال؛ حجت‌الاسلام ممی زاده؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اهر؛ در نشست صمیمی فرماندهان و پیشکسوتان سپاه ناحیه اهر؛ اظهار داشت: ما امروزه باید از همه امکانات روز بهره‌مند شویم برای ایجاد رعب و وحشت در دل دشمنان خدا و دشمنان انقلاب اسلامی ایران، زیرا دشمنان خدا دشمنان ما نیز هستند.

وی در ادامه افزود: الحمدالله سپاه و بسیج به وظیفه خود که مشخص‌شده است یعنی پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب به‌خوبی در چهار دهه اخیر عمل کرده است. واقعیت این است که اگر سپاه و بسیج نبود و حضرت امام (ره) دستور تشکیل سپاه و بسیج را نمی‌دادند الآن چیزی از انقلاب نمانده بود.

بسیج از ارکان انقلاب اسلامی بوده و تا بسیج است هیچ قدرتی نمی‌تواند نظام جمهوری اسلامی را تهدید کند و از تمام تهدیدها در امان هست.

وی خاطرنشان کرد: با شهادت شهید حججی سردار سلیمانی خبر نابودی داعش ظرف ۳ ماه را داد که محقق شد. این نتیجه تفکر بسیجی است و در اقصی نقاط این عالم این تفکر بسیجی باعث شده است که روزبه‌روز شاهد پیروزی‌های جمهوری اسلامی ایران هستیم.

حجت‌الاسلام ممی زاده اذعان داشت: هیچ‌کس باور نمی‌کرد ایران بتواند در ۸ سال دفاع مقدس در مقابل جنگ با کشورهای قدرتمند دنیا ایستادگی کند و کسی باور نمی کرد جبهه مقاومت بتواند داعش را نابود کند.

ولی خواست خداوند متعال این بوده زیرا هر نیرویی که حزب‌اللهی باشد خداوند متعال از آن حمایت می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اهر در پایان عنوان کرد: ما در تمامی عرصه‌ها باید به وظیفه خود عمل کنیم و منتظر نتیجه نباشیم و نتیجه هرچه باشد باید آن را قبول کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.