کد خبر : 111158
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 نوامبر 2017 - 19:12
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای شبکه های اجتماعی برای صاحبان خود بسیار سود آور است / اگر آموزش کافی برای استفاده از شبکه های اجتماعی داده نشود به شدت آسیب خواهیم دید بسته هستند

شبکه های اجتماعی برای صاحبان خود بسیار سود آور است / اگر آموزش کافی برای استفاده از شبکه های اجتماعی داده نشود به شدت آسیب خواهیم دید

شبکه های اجتماعی برای صاحبان خود بسیار سود آور است / اگر آموزش کافی برای استفاده از شبکه های اجتماعی داده نشود به شدت آسیب خواهیم دید

آیت الله حاجی زاده: راهپیمایی اربعین سالانه بهتر از سال قبل برگزار می‌شود و خیر برکت بسیاری برای شهر و میهن ما دارد.

به گزارش اهروصال؛ آیت‌الله حاجی‌زاده؛ امام‌جمعه شهرستان اهر؛ روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه؛ در همایش مشترک ائمه جماعت و فرماندهان پایگاه‌های بسیج؛ در دفتر امام‌جمعه شهرستان اهر؛ ضمن ارج نهادن به مشارکت مردم در پیاده‌روی اربعین امسال؛ گفت: راهپیمایی اربعین سالانه بهتر از سال قبل برگزار می‌شود و خیر برکت بسیاری برای شهر و میهن ما دارد.

وی در رابطه با شبکه‌های اجتماعی اذعان داشت: شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام برای صاحبان خود بسیار سودآور هستند و هرکسی که استفاده می‌کند درواقع از بنیه‌های اقتصادی یهود را تقویت و از آنان حمایت می‌کند.

وی در ادامه افزود: برای استفاده از شبکه‌های اجتماعی باید آموزشی در نظر گرفته شود تا مردم نحوه استفاده درست از تلگرام و امثال آن را یاد بگیرند. اگر آموزش کافی برای استفاده داده نشود در آینده با خطرات جدی روبرو خواهیم شد. نباید استفاده از شبکه‌های اجتماعی به‌گونه‌ای شود که جامعه از شیرازه خود خارج شود.

وی در رابطه با هفته بسیج اذعان داشت: امسال هفته بسیج تقارن بسیار مبارکی با دهه وقف پیداکرده است. عزیزانی که اینجا حضور دارند باید با همدیگر همفکری بکنند تا برای مقابله باکسانی که سعی دارند جوانان ما را به انحراف بکشانند آماده شوند.

ما امکاناتی داریم که دشمن در خواب هم‌فکرش را نمی‌کند، امکانات به تجهیزات نظامی گفته نمی‌شود گرچه ازلحاظ تجهیزات نظامی نیز چیزی کم نداریم و حرفی برای گفتن داریم. امکانات ما مساجد، فرهنگ عاشورایی و امام حسین (ع) است. این‌ها را دست‌کم نگیرید، وقتی پیامبر اکرم (ص) به مدینه مراجعت کردند از اولین حرکاتشان احداث مسجد بود.

آیت‌الله حاجی‌زاده در رابطه بااهمیت مساجد عنوان کرد: ائمه جماعت مسجد به‌عنوان مدیر فرهنگی مسجد فعالیت دارند و باید با فرماندهان پایگاه‌ها و هیئت‌امنا همفکری کنند تا برنامه‌ای برای جذب جوانان به مساجد بدهند. باید در محلات تحولی ایجاد شود و آسیب‌شناسی شود تا ببینیم چرا حضور جوانان در مساجد کمتر شده است تا رفع اشکال کنیم و به جوانان میدان بدهیم.

وی اذعان داشت: یکی از مسائل مهمی که باید مدنظر باشد همراهی با یکدیگر است تا بتوانیم از آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی دور بمانیم. باید تدابیری باشد و مانند مسجد شیخ عماد برنامه‌هایی در سطح مسجد اجرا شود تا مردم جذب مسجد شوند. مسجد اداره کردن مانند گذشته نیست و مساجد باید بروز باشند.

وی در خصوص اهمیت نماز صبح خاطرنشان کرد: متأسفانه نماز صبح مظلوم واقع‌شده است و به‌جز یکی دو شهر در ایران درجایی نماز صبح به جماعت خوانده نمی‌شود. ما اول باید به خودمان تکان دهیم؛ راه حق نافذ و رونده است.

امام‌جمعه اهر در ادامه تصریح کرد: انسان باید حرکتی از خود نشان دهد تا برکت در زندگی داشته باشد. جهاد کبیر بسیار مهم است و اگر کسی نتواند جهاد کبیر واکبر با نفس خود بکند نمی‌تواند با دشمن نیز جهاد بکند.

همان‌گونه که می‌بینید دشمن دست خود را بر روی سپاه گذاشته زیرا همان‌گونه که معمار کبیر انقلاب فرمودند اگر سپاه نبود کشور نبود. امروز میدان، میدان اسرائیل نیست بلکه میدان ایران است و این از تأثیرگذاری نیروهای مقاومت و بسیج است.

وی عنوان کرد: وقتی امام (ره) فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند فرمودند: بسیج لشگر انقلاب است. منظور داخل مرزها نبود، امام این روزها را می‌دید که منطقه مورد هجمه قرارگرفته است و پیروزی‌های نیروهای مقاومت از برکات بسیج است. بسیج برگرفته از آیات الهی قرآن کریم است. سخنرانی ترامپ علیه سپاه باعث بیشتر باعث محبوبیت سپاه در کشور شد.

آیت‌الله حاجی‌زاده در پایان ضمن گرامی دانستن هفته بسیج؛ گفت: جا دارد از پایگاه‌های مقاومت بسیج و ائمه جماعت بابت همکاری و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان کرمانشاه تشکر می‌کنیم. مردم ما مردم خیر و خوبی هستند و خود زلزله را تجربه کرده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.