کد خبر : 111154
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 نوامبر 2017 - 18:03
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دشمن از رسانه و مخصوصا شبکه های اجتماعی جهت ایجاد جنگ نرم و هجمه به اعتقادات و باورهای دینی مردم استفاده می کند بسته هستند

دشمن از رسانه و مخصوصا شبکه های اجتماعی جهت ایجاد جنگ نرم و هجمه به اعتقادات و باورهای دینی مردم استفاده می کند

دشمن از رسانه و مخصوصا شبکه های اجتماعی جهت ایجاد جنگ نرم و هجمه به اعتقادات و باورهای دینی مردم استفاده می کند

حجت الاسلام ممی زاده : دشمن از رسانه و مخصوصا شبکه های اجتماعی جهت ایجاد جنگ نرم و هجمه به اعتقادات و باورهای دینی مردم و تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی استفاده می کند.

به گزارش اهروصال؛ حجت‌الاسلام ممی زاده؛ نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر؛ در همایش مشترک ائمه جمعه و فرماندهان پایگاه در دفتر امام‌جمعه شهرستان اهر؛ ضمن بیان اهمیت فضای مجازی؛ گفت: مهم‌ترین تحول قرن، گسترش رسانه و شبکه‌های اجتماعی است. بسیج در ۸ سال دفاع مقدس بهترین نقش را در جنگ سخت ایفا کرد و بعد از اتمام جنگ سخت؛ امروزه در بحث جنگ نرم فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی در ادامه افزود: برادران و خواهران ما می‌دانند امروزه کسی بخواهد اخباری را دریافت کند برخلاف قبل که از رسانه‌هایی مانند تلویزیون استفاده می‌شد، بیشتر به سمت فضای مجازی سوق پیداکرده‌اند. حتی مردم برای دریافت مطالب علمی به سراغ شبکه‌های مجازی مانند تلگرام می‌روند و این جای تأسف دارد.

وی تصریح کرد: متأسفانه در کشور ما ۸۰ درصد کاربران فضای مجازی عضو شبکه تلگرام هستند و شاید حتی اطلاع ندارند که ایجادکننده تلگرام رئیس کنگره یهودیان مقیم روسیه است و این شخص از ایجاد این شبکه اجتماعی قصد خاصی دارد.

وی خاطرنشان کرد: برحسب آمار رسمی ۷۰% مطالب و اخبار منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام کذب و شایعه است. اکثر مطالب علمی و تغذیه که در تلگرام منتشر می‌شود دروغ و کذب است. همان‌طور که می‌دانید اوباما رئیس‌جمهور سابق آمریکا اعلام کرد من نمی‌گذارم فرزندانم عضو شبکه‌های اجتماعی شوند زیرا این شبکه‌ها برای ما طراحی نشده است.

حجت‌الاسلام ممی زاده در ادامه عنوان کرد: در کشوری مانند آمریکا زیر ۱۸ سال اجازه ثبت‌نام در شبکه‌های اجتماعی را ندارد ولی متأسفانه در کشور ما این‌گونه نیست. این شبکه‌های اجتماعی زندگی مردم ما را تحت‌الشعاع قرار داده است.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری (مدظله) در رابطه با استفاده از شبکه‌های فرموده‌اند: بهتر است حضورداشته باشیم ولی نه حضور خنثی؛ بلکه باید حضور تهاجمی داشته باشیم و از اهل‌فن نیز در این رابطه کمک و راهنمایی بگیریم.

وی در خصوص نماز جماعت مطرح کرد: بسیجیان و پرسنل سپاه ناحیه اهر همیشه در نمازهای جماعت حضور دارند و مردم نیز اگر می‌خواهند محله و شهر خود را از آسیب‌های اجتماعی در امان نگهدارند بهتر است مساجد و نمازهای جماعت را تقویت کنند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر در پایان اذعان داشت: نقش اصلی را در مساجد امام جماعت مسجد و هیئت‌امنا دارند و باید برای جذب جوانان به مساجد برنامه‌هایی را در نظر بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.