کد خبر : 111108
تاریخ انتشار : شنبه 18 نوامبر 2017 - 17:20
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بازاریان اهر از همان ابتدا شروع به جمع آوری کمک های مردمی برای مردم زلزله زده کردند بسته هستند

بازاریان اهر از همان ابتدا شروع به جمع آوری کمک های مردمی برای مردم زلزله زده کردند

بازاریان اهر از همان ابتدا شروع به جمع آوری کمک های مردمی برای مردم زلزله زده کردند

سرگرد اسکندری: از طرف اهالی بازار تعداد زیادی البسه گرم، پوشاک و کفش جمع‌آوری‌شده و تحویل بسیج اصناف گردیده است. لازم به ذکر است جمع‌آوری کمک‌های مردمی همچنان ادامه دارد.

به گزارش اهروصاال؛ سرگرد پاسدار محمد اسکندری؛ مدیر کانون بسیج اصناف سپاه ناحیه اهر؛ ضمن تشکر از پرسنل اتاق اصناف و مردم خیر شهرستان اهر بخصوص اصناف، کسبه و بازاریان اهر که در جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان کرمانشاه سنگ تمام گذاشته‌اند؛ مطرح کرد: کسبه، اصناف و بازاریان اهر از همان زمان اولیه وقوع زلزله اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی از صنوف و کسبه پرداختند و تا این زمان تعداد ۱۰۸۲۵ قرص نان، ۴۹۵۰ بطری آب‌معدنی، تعداد زیادی بخاری نفتی، برقی، والر گرمایشی، پیک‌نیک و مقادیر زیادی تن ماهی و انواع کنسرو جمع‌آوری کرده نموده‌اند.

وی در ادامه افزود: از طرف اهالی بازار تعداد زیادی البسه گرم، پوشاک و کفش جمع‌آوری‌شده و تحویل بسیج اصناف گردیده است. لازم به ذکر است جمع‌آوری کمک‌های مردمی همچنان ادامه دارد.

سرگرد اسکندری در پایان خاطرنشان کرد: اصناف، کسبه و بازاریان اهر در طول ۲ ماه اخیر مبلغ ۷ و نیم میلیون تومان برای کمک به جبهه مقاومت اسلامی کمک نموده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.