کد خبر : 110698
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 نوامبر 2017 - 23:10
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای از شاعران آئینی باید حمایت شود بسته هستند

از شاعران آئینی باید حمایت شود

از شاعران آئینی باید حمایت شود

آیت الله حاجی زاده: شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر یکی از شوراهای فعال استان درزمینهٔ سیاست‌گذاری فرهنگی است که از صاحب‌نظران حوزه فرهنگ و هنر تشکیل‌شده است.

به گزارش اهروصال؛ آیت‌الله حاجی‌زاده؛ امام‌جمعه شهرستان اهر؛ در مراسم دیدار اهالی فرهنگ و هنر به مناسبت روز فرهنگ عمومی؛ ضمن تبریک این روز؛ اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر یکی از شوراهای فعال استان درزمینهٔ سیاست‌گذاری فرهنگی است که از صاحب‌نظران حوزه فرهنگ و هنر تشکیل‌شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باید از شاعران آئینی حمایت شود. اشعار آئینی از فرهنگ عاشورایی نشئت‌گرفته است. شاعران فعال در این زمینه فرهنگ عاشورایی و حماسه حسینی را زنده نگه می‌دارند. شاعران با اشعار حماسی باید ایثار و شهادت را ترویج دهند.

امام‌جمعه اهر در پایان اذعان داشت: برگزاری موفق همایش توسعه پایدار و بهره‌وری در دانشگاه پیام نور نشان از برنامه‌ریزی مناسب و درست متصدیان آن داشت. این همایش در شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر تصویب و پیگیری شده بود. این مصوبه جهت تحقق شعار سال ۱۳۹۶ بوده است و امیدواریم طرح‌هایی از همایش اجرایی و عملی شوند و برای توسعه شهرستان اهر مفید باشد.

در پایان از اصحاب رسانه و عوامل همایش با اهدای لوح سپاسی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.