کد خبر : 110615
تاریخ انتشار : جمعه 3 نوامبر 2017 - 17:13
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بیانیه روز بزرگداشت ۱۳ آبان بسته هستند

بیانیه روز بزرگداشت ۱۳ آبان

بیانیه روز بزرگداشت ۱۳ آبان

اینکه میبینید ملت ما بعد از ۲۷ سال مرگ بر آمریکا را فراموش نمی کند بخاطر این است غفلت از توطئه استکبار جهانی، همان و اسیر توطئه شدن همان. در واقع مرگ بر آمریکایی که مردم ما می گویند. مثل همان اعوذ بالله من الشیطان الرجیم که در اول هر سوره قرآن قبل از بسم الله الرحمن الرحیم گفته می شود.

اینکه میبینید ملت ما بعد از ۲۷ سال مرگ بر آمریکا را فراموش نمی کند بخاطر این است غفلت از توطئه استکبار جهانی، همان و اسیر توطئه شدن همان. در واقع مرگ بر آمریکایی که مردم ما می گویند. مثل همان اعوذ بالله من الشیطان الرجیم که در اول هر سوره قرآن قبل از بسم الله الرحمن الرحیم گفته می شود. (مقام معظم رهبری)

تبعید امام خمینی (ره) از ایران به ترکیه در سال ۱۳۴۳ به علت اعتراض به لایحه ننگین و شرم آور کاپیتالاسیون و مصونیت مستشار آمریکایی، کشتار وحشیانه دانش آموزان انقلابی در سال ۱۳۵۷ توسط رژیم سفاک پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸ به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) خاطرات الهام بخش هستند که در سیزدهم آبان هر سال ضن یاد آوری جنایت ها، خیانت ها و خباثت های آمریکا استقلال طلبی، آزادی خواهی و اسلام جویی ملت ایران و مقاومت نظام اسلامی برابر شیطان بزرگ را فراروی آحاد مردم بویژه نسل جوان قرار می دهد.

به رغم زنجیره توطئه ها و سناریوهای کینه توزانه اردوگاه سلطه و صهیونیسم بین الملل علیه ملت در ۳۹ سال  گذشته، گفتمان انقلاب اسلامی فراتر از جغرافیای کشور و منطقه، قلب اروپا و آمریکا را تحت تاثیر قرار داده است.اقتدار روز افزون انقلاب اسلامی مرهون وحدت و همدلی مسئولین نظام است که سایه سار ولایت فقیه عینیت یافته ، لذا در این شرایط حساس همچنان خواستار وحدت، توجهات عملی از مقام عظمای ولایت هستیم.

ما حقوق دانان، اصناف و بازاریان بسیجی شهرستان اهر همراه با سایر مسئولین و نخبگان جامعه جهت ابراز انزجار خود از شیطان بزرگ ۱۳ آبان را روز تحقق شعار مرگ بر آمریکا دانسته ضمن اینکه خود را ادامه دهنده خون شهدا می دانیم فریاد مرگ بر آمریکا به گوش تمام جهانیان می رسانیم و از همه خواهران و برادران ایمانی دعوت می کنیم تا با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز ۱۳ آبان ولایت پذیری و دشمن شناسی و استکبار ستیزی را به جهانیان نشان دهند.

کانون بسیج حقوقدانان و بسیج اصناف سپاه ناحیه اهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.