کد خبر : 110585
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 نوامبر 2017 - 13:15
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای توسعه باید به گونه ای باشد که منابع برای نسل های بعدی نیز حفظ شود / توسعه گردشگری باعث توسعه شهر می شود بسته هستند

توسعه باید به گونه ای باشد که منابع برای نسل های بعدی نیز حفظ شود / توسعه گردشگری باعث توسعه شهر می شود

توسعه باید به گونه ای باشد که منابع برای نسل های بعدی نیز حفظ شود / توسعه گردشگری باعث توسعه شهر می شود

زاهد محمودی گفت: توسعه امروزه باید به‌گونه‌ای باشد که علاوه بر رفع نیازهای نسل امروز، منابع را نیز برای نسل بعدی حفظ و نگهداری کند.

به گزارش اهروصال؛ زاهد محمودی، فرماندار اهر؛ در همایش توسعه پایدار و بهره‌وری؛ در محل دانشگاه پیام نور اهر؛ با توجه به اهمیت این همایش مطرح کرد: هدف از برگزاری این همایش در اهر شناسایی توانمندی‌های اهر و همچنین شناسایی اندیشمندان بزرگ در این زمینه است.

وی خاطرنشان کرد: توسعه امروزه باید به‌گونه‌ای باشد که علاوه بر رفع نیازهای نسل امروز، منابع را نیز برای نسل بعدی حفظ و نگهداری کند.

محمودی در ادامه افزود: از حمایت معنوی امام‌جمعه اهر، نماینده مردم اهر در مجلس و تمامی مسئولین امر کمال تشکر را جهت برگزاری این مراسم داریم.

وی مطرح کرد: مقام معظم رهبری نام سال را اقتصاد مقاومتی: تولید و اشتغال نامیدند و یکی از محورهای مهم همایش تولید و اشتغال است. شهرستان اهر از ظرفیت‌های بسیار بالایی بخصوص درزمینهٔ توسعه معادن برخوردار است.

وی در خصوص اهمیت توسعه گردشگری، عنوان کرد: یکی از ظرفیت‌هایی که اهر دارد و می‌توان به‌آسانی از بالقوه به بالفعل تبدیل کرد ظرفیت عظیم گردشگری در اهر است.

اگر بخواهیم ایجاد اشتغال کنیم و صنعت‌های دیگر را نیز توسعه دهیم باید به فکر جذب گردشگر باشیم و آن را توسعه دهیم. امروزه گردشگری را صادرات نامرئی می‌نامند.

هرچند تبریز در سال ۲۰۱۸ به‌عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام نامیده شده است ولی سایر شهرستان‌های استان بخصوص اهر نیز می‌توانند در این زمان گردشگران را به‌سوی خود جذب کنند و در این زمینه کارهای زیادی می‌توان انجام داد.

فرماندار اهر با توجه به اهمیت بخش خصوصی در توسعه، اذعان داشت: یکی از سیاست‌های دولت توسعه بخش خصوصی و جذب سرمایه است. یکی از پایدارترین کارها جذب سرمایه‌گذار خصوصی برای توسعه شهر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.