کد خبر : 110438
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 اکتبر 2017 - 14:25
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای هر دستگاهی که درروند توسعه شهرستان اختلال ایجاد کند درواقع علیه مردم کار کرده است بسته هستند

هر دستگاهی که درروند توسعه شهرستان اختلال ایجاد کند درواقع علیه مردم کار کرده است

هر دستگاهی که درروند توسعه شهرستان اختلال ایجاد کند درواقع علیه مردم کار کرده است

زاهد محمودی: باید برای افزایش تولید و اشتغال در سطح شهرستان اهر کارهای جدی صورت بگیرد و تمامی دستگاه‌ها باید کار خود را به‌خوبی انجام دهند و هر دستگاهی که درروند توسعه شهرستان اختلال ایجاد کند درواقع علیه نظام، دولت و مردم فعالیتی انجام داده است.

به گزارش اهروصال؛ زاهد محمودی؛ فرماندار اهر؛ ۸ آبان ماه در جلسه شورای اداری شهرستان اهر؛ ضمن بیان اهمیت پدافند غیرعامل؛ گفت: پدافند غیرعامل اصل اساسی امنیت کشور در برابر تهدیدات سایبری، زیست‌محیطی و هرگونه تهدید دیگر از جانب دشمن چه خارجی و چه داخلی است و از وظایف قرارگاه پدافند غیرعامل است.

وی تصریح کرد: در کنار این دستگاه‌های امداد و نجات نیز به‌نوبه خود وظایف خود را به‌خوبی انجام می‌دهند و بابت هماهنگی خوبی که بین دستگاه‌ها وجود دارد، بخصوص دستگاه‌های امداد و نجات تشکر می‌کنیم.

محمودی مطرح کرد: برخی شکایاتی از روسای ادارات بابت ساعت حضور در محل کاردارند. نباید طوری باشد که رئیس اداره بجای ساعت ۷ و نیم که ساعت شروع کاری است ساعت ۸ و نیم به محل کار خود بیاید. این کار باعث نارضایتی ارباب‌رجوع می‌شود. اگر مشکلی هم پیش‌آمده و نمی‌توانند به‌موقع سرکار آماده شوند باید حتماً با جانشین خود هماهنگ شوند تا کار ارباب‌رجوع روی زمین نماند.

وی در ادامه افزود: برخی از ادارات ساعات خاصی را برای دیدار ارباب‌رجوع با رئیس اداره مشخص کرده بودند که خوشبختانه این مورد نیز رفع شد. تمامی ادارات باید شبانه‌روز در خدمت مردم باشند.

وی تصریح کرد: بیشتر نارضایتی مردم از برخی مؤسسات مالی و بانک‌ها است که اگر این رویه اصلاح نشود برخورد جدی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آقای تقی پور به‌عنوان بازرس ویژه انتخاب‌شده است که رونوشت ابلاغ به ادارات ارسال‌شده است و امیدواریم باعث بهتر شدن خدمات ادارات شود.

فرماندار اهر اظهار داشت: باید برای افزایش تولید و اشتغال در سطح شهرستان اهر کارهای جدی صورت بگیرد و تمامی دستگاه‌ها باید کار خود را به‌خوبی انجام دهند و هر دستگاهی که درروند توسعه شهرستان اختلال ایجاد کند درواقع علیه نظام، دولت و مردم فعالیتی انجام داده است.

وی افزود: به‌طور مثال نباید سیب اهر را امروز به حال خود رها کنیم و در زمستان به دلیل کمبود سیب از فرانسه سیب وارد کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.