کد خبر : 110398
تاریخ انتشار : شنبه 28 اکتبر 2017 - 18:37
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای کارگروه های ۱۱ گانه پدافند غیرعامل در اهر فعال و به نحو احسن به کارخود ادامه می دهند بسته هستند

کارگروه های ۱۱ گانه پدافند غیرعامل در اهر فعال و به نحو احسن به کارخود ادامه می دهند

کارگروه های ۱۱ گانه پدافند غیرعامل در اهر فعال و به نحو احسن به کارخود ادامه می دهند

سمندری: همان‌طور که مستحضر هستید پدافند غیرعامل بنا به دستور مقام معظم رهبری (مدظله) رسمیت گرفته و ۶ آبان ماه‌روز پدافند غیرعامل نیز نامیده شده است.

به گزارش اهروصال؛ مدد سمندری؛ معاون فرماندار اهر؛ در جلسه پدافند غیرعامل شهرستان اهر؛ ۶ آبان ماه؛ در محل دفتر امام‌جمعه اهر؛ ضمن بیان اهمیت پدافند غیرعامل؛ مطرح کرد: همان‌طور که مستحضر هستید پدافند غیرعامل بنا به دستور مقام معظم رهبری (مدظله) رسمیت گرفته و ۶ آبان ماه‌روز پدافند غیرعامل نیز نامیده شده است.

وی افزود: کارگروه پدافند غیرعامل در شهرستان اهر چند سالی است که کار خود را آغاز کرده است و ریاست این کارگروه با فرماندار شهرستان است. همچنین کارگروه‌های ۱۱ گانه نیز به‌صورت زیرمجموعه این کارگروه تشکیل‌شده است. این کارگروه‌ها برحسب زمان‌بندی انجام‌شده وظایف خود را انجام داده و به اطلاع کارگروه اصلی می‌رساند.

این کارگروه‌های ۱۱ گانه عبارت‌اند از: کارگروه فرهنگی و آموزشی، کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات، کارگروه بیولوژیک و بهداشت و درمان، کارگروه زیست‌محیطی، کارگروه انرژی و آب، کارگروه معدن و صنعت، کارگروه پشتیبانی و خدمات شهرداری، کارگروه ایمنی و انتظامی، کارگروه راه و شهرسازی، کارگروه امداد و نجات، کارگروه جهاد کشاورزی

معاون فرماندار در پایان خاطرنشان کرد: هریک از این کارگروه‌های وظایف خود را به نحو احسن انجام می‌دهند و همیشه در تلاش هستند تا بهترین کارها را انجام دهند.

تصاویر/

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.