کد خبر : 110320
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 26 اکتبر 2017 - 19:46
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بخشداری مرکزی آمادگی ساخت کارخانه بازیافت زباله در مقیاس کوچک را دارد بسته هستند

بخشداری مرکزی آمادگی ساخت کارخانه بازیافت زباله در مقیاس کوچک را دارد

بخشداری مرکزی آمادگی ساخت کارخانه بازیافت زباله در مقیاس کوچک را دارد

نیک نفس: بخشدار مرکزی اهر آمادگی دارد از طریق دهیاری‌ها در ساخت کارخانه بازیافت زباله در مقیاس کوچک مشارکت کند.

به گزارش اهروصال، احمد نیک‌نفس ظهر امروز در جلسه شورای پیشگیری از جرم اظهار کرد: بخشدار مرکزی اهر آمادگی دارد از طریق دهیاری‌ها در ساخت کارخانه بازیافت زباله در مقیاس کوچک مشارکت کند.

وی گفت: تلاش ما به راین است که با همراهی و همکاری اهالی، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها و خانه‌های بهداشتی، موانع بهداشتی در روستاها را با همکاری خود مردم برطرف شود.

این مقام مسئول شهرستان، روستاهای بخش مرکزی اهر را ۲۳۰ روستا اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۳۰ روستا فاقد سکنه هستند و ۱۲۳ روستا دارای شورای اسلامی روستا و ۹۷ روستا دارای دهیاری هستند.

نیک‌نفس تصریح کرد: در جهت خدمت‌رسانی مناسب به مناطق روستایی، بخش مرکزی اهر به چهار قسمت تقسیم‌شده و امکانات، تجهیزات و ماشین‌آلات دهیاری‌ها در چهار دهستان بز کش، قشلاق، ورگهان و آذغان تجمیع شده است.

بخشدار بخش مرکزی اهر ادامه داد: این امر موجب شده امکانات و تجهیزات متعلق به دهیاری‌ها همیشه در صورت نیاز اهالی روستاها در دسترس باشند و در ارائه خدمات به روستاها تسهیل شود.

وی گفت: امکانات موجود در بخشداری و دهیاری‌ها کافی نبوده و برای خدمت‌رسانی بیشتر نیازمند همکاری و همراهی تمام ادارات هستیم که امیدواریم با وحدت و همدلی بتوانیم خدمتگزاری شایسته برای مردم فهیم منطقه باشیم.

بخشدار بخش مرکزی اهر در پایان افزود: باوجود پیگیری‌های مستمر اداره آبفار روستایی و بخشداری، برخی روستاها رغبتی به تحت پوشش درآمدن آبفار ندارند و این امر باعث شده آهنگ خدمت‌رسانی در این حوزه کند پیش برود.

وی گفت: امیدواریم با همکاری شوراها، دهیاران و همراهی مردم این امر محقق شود تا در کم‌ترین زمان ممکن بتوانیم نسبت به تمهید امکانات لازم برای تأمین آب شرب بهداشتی برخی روستاها اقدام کنیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.