کد خبر : 110301
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 26 اکتبر 2017 - 19:15
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای از همه مسئولان انتظار داریم در حوزه وظایف خود بیشتر به فکر مردم باشند بسته هستند

از همه مسئولان انتظار داریم در حوزه وظایف خود بیشتر به فکر مردم باشند

از همه مسئولان انتظار داریم در حوزه وظایف خود بیشتر به فکر مردم باشند

عبدالهی: کانال محله «شله بران» در این منطقه محروم به یک معضل عمومی تبدیل‌شده و چند سال است این کانال به‌صورت روباز سلامت و بهداشت اهالی این منطقه را تهدید می‌کند که انتظار داریم مسئولان دست‌‌اندرکار راهکارهای لازم را برای حل این مشکل ارائه کنند.

به گزارش اهروصال، رحیم عبداللهی ظهر امروز در جلسه شورای پیشگیری از جرم، ارتقای بهداشت را ضامن سلامت جامعه برشمرد و اظهار کرد: متأسفانه مناطق محروم و حاشیه‌ای شهر اهر هم‌اکنون از کمترین امکانات رفاهی و بهداشت محروم هستند و انتظار داریم شهرداری و دستگاه‌های مرتبط با حضور میدانی در این مناطق و لمس محرومیت‌ها اقدامات اساسی در جهت حل مشکلات آن‌ها کنند.

وی گفت: کانال محله «شله بران» در این منطقه محروم به یک معضل عمومی تبدیل‌شده و چند سال است این کانال به‌صورت روباز سلامت و بهداشت اهالی این منطقه را تهدید می‌کند که انتظار داریم مسئولان دست‌‌اندرکار راهکارهای لازم را برای حل این مشکل ارائه کنند.

این مقام مسئول قضایی در قسمتی دیگر از سخنان خود، پدیده سد معبر را یکی از مشکلات اساسی این شهرستان عنوان کرد و افزود: متأسفانه برخی کسبه و افراد با نقض حقوق شهروندی و سد معبر پیاده‌رو و خیابان، مشکلات جدی برای اهالی فراهم می‌کنند که لازم است ابواب‌جمعی سد معبر شهرداری با همکاری نیروی انتظامی اقدام جدی برای برچیدن سد معبر در سطح شهر کنند و دادستانی نیز آماده است در این راستا با عوامل شهرداری همکاری لازم را داشته و با خاطیان برخورد قانونی و قضایی کند.

وی گفت: سد معبر در اهر به معضل جدی تبدیل‌شده و این برازنده شهر اهر نیست، همه باید همکاری کنند و در این راستا باکسی تعارفی نداریم، حوزه آسایش و امنیت مردم برای ما از همه‌چیز بیشتر اهمیت دارد.

دادستان عمومی و انقلاب اهر با انتقاد از اداره راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌های مرتبط در حوزه راهداری خاطرنشان کرد: متأسفانه گارد ریل‌ها در عرض جاده براثر تصادف آسیب‌دیده و یا از جا کنده‌شده‌اند.

وی اظهار کرد: کم‌لطفی مسئولان ذی‌ربط باعث شده تاکنون اقدامات مرمتی برای اصلاح آن‌ها صورت نگیرد. از همه مسئولان انتظار داریم در حوزه وظایف خود بیشتر به فکر مردم باشند چون ما هرچه داریم به برکت حضور مردم در تمام صحنه‌هاست، پس تلاش کنیم خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.

نماینده مدعی‌العموم همچنین بهره‌مندی از آب بهداشتی و سالم را حق همه مردم چه شهری و چه روستایی برشمرد و از اداره آب و فاضلاب روستایی خواست در روستاهایی که از امکانات آب بهداشتی محروم هستند، با کمک مسئولان ارشد شهرستان و همکاری ادارات اقدام لازم جهت بهره‌مندی آن‌ها از آب سالم و بهداشتی اقدامات انجام گیرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.