کد خبر : 110297
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 26 اکتبر 2017 - 18:51
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای سد معبر به یک مشکل اساسی در شهر اهر تبدیل‌شده است / تمرد به مأموران دولتی حین انجام‌وظیفه جرم است بسته هستند

سد معبر به یک مشکل اساسی در شهر اهر تبدیل‌شده است / تمرد به مأموران دولتی حین انجام‌وظیفه جرم است

سد معبر به یک مشکل اساسی در شهر اهر تبدیل‌شده است / تمرد به مأموران دولتی حین انجام‌وظیفه جرم است

نظری: متأسفانه سد معبر به یک مشکل اساسی در شهر اهر تبدیل‌شده و باید شهرداری و دستگاه‌های مرتبط اقدامات جدی انجام دهند.

به گزارش اهروصال، حجت‌الاسلام محمدعلی نظری ظهر امروز در جلسه شورای پیشگیری از جرم دادگستری اهر اظهار داشت: همه ما باید در جهت امنیت بهداشتی جامعه تلاش کنیم و با فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی عمومی همراه با فراهم کردن زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی زمینه را برای ارتقاء بهداشت شهرستان با همکاری و همراهی ادارات و نهادهای ذی‌ربط و مردم فراهم کنیم.

وی با اشاره به برخی نارضایتی‌ها در حوزه دفن بهداشتی زباله از شهرداری و سایر ادارات مرتبط خواست با برنامه‌ریزی مناسب نسبت به حل مشکل اساسی دفن اصولی زباله و حل مشکلات کارخانه کمپوست و بازیافت زباله اقدامات لازم را انجام دهند.

این مقام مسئول برگزاری جلسات مشترک با دهیاران و اعضای شوراهای روستایی را در جهت آگاهی دهی و تبیین مسائل و مشکلات بهداشتی در روستاها به‌خصوص بحث فضولات حیوانی و جمع‌آوری زباله‌ها در روستاها و دفن بهداشتی آن‌ها را لازم دانست و از بخشدار مرکزی اهر خواست در این خصوص برنامه‌ریزی لازم را انجام دهد.

حجت‌الاسلام محمدعلی نظری با انتقاد از برخی افراد قانون‌گریز گفت: متأسفانه سد معبر به یک مشکل اساسی در شهر اهر تبدیل‌شده و باید شهرداری و دستگاه‌های مرتبط اقدامات جدی انجام دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: تمرد به مأموران دولتی حین انجام‌وظیفه جرم است و مأموران نیز با رعایت اخلاق اسلامی اعمال قانون کنند.

رئیس دادگستری اهر تصریح کرد: مردم ولی‌نعمتان نظام و انقلاب هستند و ما نباید کاری کنیم که اعمال ما موجب نارضایتی مردم شود بلکه با خدمت صادقانه خود و ارائه خدمات مناسب، زمینه رضایتمندی مردم را به‌نظام و انقلاب فراهم کنیم.

این مقام مسئول قضایی از روستاییان خواست با پرداخت به‌موقع آب‌بها آب مشروب روستایی، شرکت آب و فاضلاب روستایی در خدمت‌رسانی بیشتر به روستاها یاری کنند.

نظری در پایان با اشاره به اینکه، بنا به اعلام مسئولان بهداشتی شهرستان ۳۹ روستای شهرستان اهر فاقد آب بهداشتی و لوله‌کشی است از مسئولان ذی‌ربط خواست در این خصوص برای حل مشکلات عزیزان روستایی اقدام عاجل کنند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.