کد خبر : 110271
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 اکتبر 2017 - 21:38
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای باید در تحقق شعار سال قدم های جدی برداریم / باید از لحاظ اقتصادی و نظامی بی نیاز باشیم بسته هستند

باید در تحقق شعار سال قدم های جدی برداریم / باید از لحاظ اقتصادی و نظامی بی نیاز باشیم

باید در تحقق شعار سال قدم های جدی برداریم / باید از لحاظ اقتصادی و نظامی بی نیاز باشیم

آیت الله حاجی زاده: از سال جاری چیز زیادی نمانده است و مقام معظم رهبری از آحاد مردم جامعه انتظار دارند در تحقق شعار سال قدم‌های جدی بردارند. باید به مردم بگوییم در رابطه با تولید و اشتغال چه گام‌هایی برداشته‌شده است.

به گزارش اهروصال؛ آیت‌الله حاجی‌زاده؛ رئیس شورای فرهنگ عمومی اهر؛ گفت: همگی ما سعی داریم کاری کنیم که نام اهر بر سر زبان‌ها افتاده و گفته شود، ازاین‌رو موکب اربعین هم یکی از راه‌های الهی است و سال گذشته بعد از مرکز استان، اهر دومین شهر در این زمینه بود.

وی افزود: از سال جاری چیز زیادی نمانده است و مقام معظم رهبری از آحاد مردم جامعه انتظار دارند در تحقق شعار سال قدم‌های جدی بردارند. باید به مردم بگوییم در رابطه با تولید و اشتغال چه گام‌هایی برداشته‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: همایش علمی باعث می‌شود در محافل علمی نام شهرستان مطرح شود و منطقه را از انزوا دربیاورد. البته کارهای علمی زیادی در این منطقه انجام‌شده و همایش‌های زیادی برگزار گردیده است.

آیت‌الله حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: ترامپ با این سخنان سخیف خود، آبروی آمریکا را در جهان برد ولی باید بدانیم وقتی مملکت ازلحاظ نظامی و اقتصادی قوی باشد کسی نمی‌تواند نگاه چپ به کشور بکند و کشور نیز بی‌نیاز از غرب می‌شود. این نیز راهی جز اقتصاد مقاومتی ندارد و عمده اقتصاد مقاومتی بحث تولید است.

وی اذعان داشت: در منطقه ارسباران در مورد مسائل معادن، دامداری و کشاورزی ظرفیت بسیار خوبی دارد و در مورد نیروی انسانی نیز بی‌نیاز هستیم. قابل‌قبول نیست ما روی گنج باشیم و فقیر باشیم. جوانان به دفتر مراجعه می‌کنند و از بیکاری می‌نالند.

وی اظهار داشت: همایش توسعه پایدار و بهره وری باید پلی باشد برای گسترش منطقه و نباید در حد همایش بماند. وقتی شخصی می‌خواهد برای مردم کاری بکند، نگذارید تنها بماند. همه ما باید دست‌به‌دست هم دهیم و تمامی کارها را با همدیگر انجام دهیم.

آیت‌الله حاجی‌زاده گفت: من در رابطه با مسئله گرده همایی محرم بسیار گله‌دارم، وقتی به محل رفتم دیدم عده کمی در آنجا گرد هم آمده‌اند. یا برای چیزی اقدام نکنیم، یا کردیم باید به نحو احسن پیش ببریم.

امام‌جمعه اهر؛ مطرح کرد: باید رفتار خود را طوری کنیم که مهمانان همایش توسعه پایدار و بهره وری وقتی به شهر ما می‌آیند از فرهنگ غنی منطقه لذت ببرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.