کد خبر : 110098
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 12 اکتبر 2017 - 15:42
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پلیس برای امنیت، امنیت برای همه بسته هستند

پلیس برای امنیت، امنیت برای همه

پلیس برای امنیت، امنیت برای همه

مقام معظم رهبری (مدظله) در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی در ۶ اردیبهشت‌ماه ۹۴ فرمودند: ایجاد امنیت فردی، اجتماعی، اخلاقی، روحی و روانی در جامعه از مهم‌ترین مسئولیت‌های این نیرو است.

رامز امیریان در اهروصال نوشت؛

مقام معظم رهبری (مدظله) در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی در ۶ اردیبهشت‌ماه ۹۴ فرمودند: ایجاد امنیت فردی، اجتماعی، اخلاقی، روحی و روانی در جامعه از مهم‌ترین مسئولیت‌های این نیرو است.

ازاین‌رو نیروی انتظامی ایران با کمک نیروهای نیروی‌های نظامی و اطلاعاتی و امنیتی سپاه و ارتش و وزارت اطلاعات ایران امنیت کشور را تا حد مطلوبی بالابرده است به‌گونه‌ای که در محاصره ناامنی از امنیت بسیار خوبی برخوردار هستیم.

البته لازم به ذکر است شاید در برخی موارد هنوز کم و کاستی‌هایی داشته باشیم و هنوز تا زمان آرمانی فاصله‌داریم ولی این رویه رو به رشد از بسیاری از کشورهای مدعی امنیت بهتر بوده و پیشرفت بسیار زیادی پس از انقلاب اسلامی ایران و باوجود سازمان‌های تروریستی مانند منافقان، داعش و … داشته است.

در شهرستان اهر نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر بسیار خوب عمل کرده است و تعداد زیادی از قاچاقچیان مواد مخدر را دستگیر و روانه زندان ساخته است.

همچنین درزمینهٔ مبارزه با کالای قاچاق و رسیدگی به جرائم خشن مانند قتل بسیار مطلوب عمل کرده است و همچنین در بخش حوادث جاده‌ای پلیس‌راه اهر به‌عنوان پلیس‌راه نمونه استانی مقام اول را در کاهش تصادفات و کشته‌ها داشته است که این بسیار برای مردم ما ارزشمند بوده و قابل‌ستایش است.

اما نباید عملکرد خوب پلیس باعث غرور شود و همواره باید روبه‌جلو و در مسیر پیشرفت گام بردارند؛ همان‌گونه که اکنون روبه‌جلو درحرکت هستند و آمار تخلفات در هر زمینه‌ای هرساله نسبت به سال گذشته کاهش محسوسی داشته است.

همان‌گونه که مقام معظم رهبری (مدظله) در دیدار فرماندهان نیروی انتظامی فرموده‌اند: ایجاد امنیت مقوله‌ای تبلیغاتی و لسانی نیست بلکه وجود امنیت را باید مردم احساس کنند.

همچنین به فرموده معظم له: لازمه برقراری امنیت، «اقتدار پلیس» است اما این اقتدار باید همراه با عدالت، مروت و ترحم باشد.

حال مأمورین پلیس باید وارد مرحله جدیدی شوند و امنیت در خلاف‌های کوچک را با شدت بیشتری پیگیری بکنند تا امنیت بیشتر از پیش محسوس باشد. البته لازم به ذکر است که مأمورین خدوم پلیس اکنون نیز در این مورد بسیار خوب عمل می‌کنند ولی امنیت در هر مرحله‌ای باشد حتی با نمره بالا بازهم نیاز به کار دارد و می‌تواند بهتر و دقیق‌تر شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.