کد خبر : 109932
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 3 اکتبر 2017 - 20:59
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای هیچ اداره و مسئولی حق مشکل تراشی برای مردم را ندارد / ستاد جذب سرمایه گذاری در اهر تشکیل شده است بسته هستند

هیچ اداره و مسئولی حق مشکل تراشی برای مردم را ندارد / ستاد جذب سرمایه گذاری در اهر تشکیل شده است

هیچ اداره و مسئولی حق مشکل تراشی برای مردم را ندارد / ستاد جذب سرمایه گذاری در اهر تشکیل شده است

زاهد محمودی گفت: باید اولویت همه مسوولان ارائه راهکارهای اصولی برای تسهیل در خدمات به مردم و ارباب رجوع باشد و هیچ اداره و مسئولی حق مشکل‌تراشی برای مردم را ندارند.

به گزارش اهروصال؛ زاهد محمودی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید اولویت همه مسوولان ارائه راهکارهای اصولی برای تسهیل در خدمات به مردم و ارباب رجوع باشد و هیچ اداره و مسئولی حق مشکل‌تراشی برای مردم را ندارند.

وی، رمز موفقیت ادارات را تلاش تدوین برنامه مناسب برای کاهش مراجعات و خدمت‌رسانی از طریق سامانه‌های ادارات و تجمیع اطلاعات و خدمات در این سامانه‌ها برای دسترسی هرچه بهتر و راحت‌تر مردم به این خدمات اعلام کرد و افزود: تلاش کنیم مردم در کم‌ترین زمان شاهد دریافت بهترین خدمات باشند و این امر محقق نخواهد شد مگر اینکه با همت عمومی و ارتقاء کمی و کیفی خدمات تلاش کنیم.

محمودی تأکید کرد: باید در اتاق مدیران به روی ارباب رجوع باز باشد تا مردم با آرامش و طمأنینه بتوانند بی‌واسطه مسائل و مشکلات خود را با مسوولان در میان بگذارند.

این مقام مسوول با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه شهرستان اهر در حوزه‌های مختلف کشاورزی، معدن و گردشگری اظهار امیدواری کرد: ادارات مسوول با شناسایی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، زمینه را برای فعالیت و مشارکت آنها با ارائه تسهیلات لازم به متقاضیان سرمایه‌گذاری فراهم کنند.

وی، رونق اقتصادی این منطقه را در گرو ارتقاء درآمد مردم، افزایش سرمایه‌گذاری و حمایت از کارآفرینان اعلام کرد و افزود: ستاد جذب سرمایه‌گذاری در محل فرمانداری اهر تشکیل شده و آمادگی دارد در کنار سرمایه‌گذاران نسبت به پیگیری و تسریع اخذ مجوز و تسهیلات اقدام کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.