کد خبر : 109605
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 سپتامبر 2017 - 0:38
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای شهادت‌طلبی را ما از امام حسین (ع) یاد گرفته‌ایم بسته هستند

شهادت‌طلبی را ما از امام حسین (ع) یاد گرفته‌ایم

شهادت‌طلبی را ما از امام حسین (ع) یاد گرفته‌ایم

ممی زاده: شهریورماه ۵۹ صدام در مصاحبه‌ای که بابا تلویزیون عراق داشت؛ دستور حمله به ایران را صادر کرد. وقتی از زمان مصاحبه بعدی سؤال شد؛ گفت هفته بعد در تهران مصاحبه بعدی انجام خواهد شد. محاسبات ارتش عراق نشان می‌داد که ظرف ۱ هفته می‌توانند کل ایران را تصرف کنند.

به گزارش اهروصال؛ حجت‌الاسلام ممی زاده؛ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر؛ در همایش بصیرتی روشنفکری شهرداری اهر؛ در رابطه با دفاع مقدس؛ گفت: ۳۱ شهریورماه ۵۹ صدام در مصاحبه‌ای که بابا تلویزیون عراق داشت؛ دستور حمله به ایران را صادر کرد. وقتی از زمان مصاحبه بعدی سؤال شد؛ گفت هفته بعد در تهران مصاحبه بعدی انجام خواهد شد. محاسبات ارتش عراق نشان می‌داد که ظرف ۱ هفته می‌توانند کل ایران را تصرف کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه تنها ۱۹ ماه از پیروزی جمهوری اسلامی ایران می‌گذشت و کشور ایران ازلحاظ نظامی یک کشور وابسته بود به حدی که حتی برای تهیه سیم‌خاردار وابسته بود و سیم‌خاردار را به دلیل داشتن مصرف نظامی به ایران نمی‌فروختند.

وی در ادامه اظهار داشت: ما در تهیه پوتین نظامی با مشکل مواجه بودیم و ادعایی که صدام کرده بود این بود که اروندرود و جزایر سه‌گانه متعلق به اعراب بوده است. اسرایی که از ارتش صدام دستگیر شدند از کشورهای مختلفی بودند، حتی کشورهای اروپایی. چیزی که آن‌ها فکرش را هم نمی‌کردند حضور مردم برای دفاع از خاک پاک جمهوری اسلامی ایران بود.

در هیچ جایی از دنیا این اتفاق رخ نداده است که تمامی مردم بسیج شوند. برخی با کل خانواده در جبهه حضور پیداکرده بودند.

ممی زاده مطرح کرد: شهادت‌طلبی را ما از امام حسین (ع) یاد گرفته‌ایم. شهادت را مردم ما قبول کرده و باافتخار می‌پذیرفتند.

یک فرمانده نظامی برای اینکه بتواند فرماندهی یک لشگر را به دست بگیرد باید ۲۰ سال وقت بگذارد، از برکات جنگ این بود که این راه ۲۰ ساله را ۱ و نیم ساله طی می‌کردند. حضرت امام (ره) پس از پذیرش صلح‌نامه فرمودند: جنگ بین حق و باطل هرگز تمام نمی‌شود.

امروزه شمر زمان، یزید زمان، حسین زمان وجود دارد. امروزه سوریه و عراق پلی برای رسیدن به جمهوری اسلامی ایران قرار داده‌شده است. امروز عده‌ای روشنفکرنما می‌گویند اصلاً ما چرا پشتیبانی می‌کنیم از سوریه و عراق؟ خب چرا اسرائیل و آمریکا امروزه از کشورهای دشمن جمهوری اسلامی ایران پشتیبانی می‌کنند.

امروزه در ناامن‌ترین نقطه جهان، منطقه امنی وجود دارد به نام جمهوری اسلامی ایران و این امنیت از خون شهیدان به‌دست‌آمده است.

وی اذعان داشت: امروزه کشور ما قابل‌مقایسه با ۸ سال دفاع مقدس نیست و امروزه یک کشور قدرتمند در عرصه نظامی است. ۸۰ کشوری که از عراق بعثی در جنگ حمایت کردند، هم‌اکنون نیز همان ۸۰ کشور هستند.

ممی زاده تصریح کرد: در زمان امام حسین (ع) ۳ گروه از مردم وجود داشت، گروه اول یاران امام حسین (ع) بود که لشگر حق بودند، گروه دوم لشگر ابن زیاد بود که لشگر باطل بود و گروه سوم گروهی بودند که تعدادی به‌مراتب بیشتر بودند و بی‌تفاوت و بی‌طرف بودند، اگر مصیبتی به یاران امام حسین می‌رسید گریه می‌کردند و آسیبی به لشکر بن زیاد می‌رسید شادی می‌کردند. این گروه بی‌تفاوت بودند و هیچ کاری نمی‌کردند. شاید کسی بگوید این‌ها که کاری نمی‌کردند پس از طرف باطل نیستند ولی این اشتباه است کسی که طرف حق نباشد طرف باطل است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر؛ مطرح کرد: ۳ گروه دشمن امام حسین (ع) بودند، گروه اول دشمن جسم امام حسین (ع) بودند، این گروه احمق بودند، گروه دوم سعی در از بین بردن آثار امام حسین (ع) داشتند و موفق نشدند و گروه سوم که خطرناک‌ترین گروه است، گروهی است که سعی داشتند در لباس دوست، در تفکر حسینی انحراف ایجاد کنند.

این‌ها خود را مرید و طرفدار حق نشان می‌دهند، حتی لباس مشکی پوشیده و عزاداری می‌کنند. نمونه‌اش را شاید در کوچه و بازار ببینید. امروزه تشیع لندنی خود را چسبانده به جریان امام حسین (ع) و از آن استفاده می‌برد برای ایجاد انحراف.

ممی زاده در پایان خاطرنشان کرد: اینکه ما عزاداری کنیم ولی بی‌خاصیت باشیم و طبل توخالی باشیم ما چیزی به دست نمی‌آوریم. مهم پی بردن به پیام امام حسین (ع) است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.